Terug

probleem met communicatie en levering

Opgelost Openbaar

volierewinkel,piro

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. G.

Naar: volierewinkel,piro

29/06/2016

voliere in voorverkoop gekocht in week 20,werd geleverd in week 25/26.ik heb 1 keer een mail mogen ontvangen ter bevestiging van de bestelling en hun factuur.daarna heb ik 3 mails gestuurd 1 in week 25 ,2 in week 26 en gebeld ,op niets komt reactie.er staat nu reeds een andere voliere in aanbod en nog steeds niets.

Berichten (1)

volierewinkel,piro

Naar: I. G.

29/06/2016

Geachte,Blijkbaar is er inderdaad een communicatieprobleem geweest waarvooronze excuses, Ik moet dit navragen bij de koerierdienst betreffendedeze zending... Maar aangezien wij hier graag enkel tevreden klantenwensen en dit zo snel mogelijk willen oplossen gaan we onmiddelijk eennieuwe zending boeken via een andere koerierdienst die morgen zalgeleverd worden.Trace and trace gegevens (zullen pas deze avond zichtbaar zijn) via::www.trans-mission.nl/T90900008001535MvgJoachim-- Dierenspeciaalzaak PIROKouterstraat 25, 8710 Ooigem-WielsbekeTel:056 380 277 Gsm:0472 860 503-- www.kippenhokken.be www.hondenhokken.be www.konijnenhokken.be www.volierewinkel.be www.kennelpanelen.be www.volieregaas.be www.aluminiumvoliere.beOn 29 Jun 2016 15:15:36 +0200


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform