Terug

Probleem met Boiler Weishaupt

Closed Openbaar

Forceville NV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Forceville NV

26/01/2021

Beste, Na een probleem met onze boiler hebben we contact opgenomen met Forceville (waar we klant zijn), zij zijn langsgekomen en hebben een scotpen vervangen. na die interventie hebben we diezelfde avond weer een oud probleem met onze boiler, waar we vorig jaar een 400euro voor betaald hebben en dit enkele jaren meegaat. Mijn partner nam contact op met hun en ze mailden terug dat het vreemd was en dat zij terug een technieker gingen langssturen. Gisteren is deze langsgeweest en deelde ons mee dat onze gasblok stuk was, aangezien onze ketel 5j oud is en een gasblok pas na 10-12jaar vervangen hoeft te worden gingen we hier niet mee akkoord, omdat we de week hiervoor al 225euro hebben betaald, ze zeiden ook dat het gokken is naar het probleem, dat baarde ons ook al zorgen. Vanochtend toen we wakker werden stond onze boiler ineens uit & wanneer we terug een vlam wouden opwekken om het opwarmen van de boiler, ging dit niet, het bleek dat ons toestel weer uit stuk was na de interventie van gisteren. Vandaag besloot ik een andere technieker te bellen die ook gespecialiseerd is in deze toestellen. Toen hij langskwam en het paneel verwijderde zag hij dat de technieker van gisteren (expres/perongeluk) een fiche niet opnieuw had aangesloten, een fiche die in onze gasblok moet geklikt zijn om een vlam te maken en de opwarming van de boiler te starten. Ook zij hij dat er iets veranderd/ gesjoemeld was in de boiler dat niet origineel is, maar Forceville spreekt dit tegen. De technieker die wel correct was (niet van forceville) vandaag heeft ons daarvoor ook niets aangerekend, omdat hij vond dat we al genoeg kosten hebben gehad. Ik heb hierover contact opgenomen met Forceville, waar ik een hap en een beet ontving, los in mijn gezicht, dat ik aan het liegen was. Waarom zou ik liegen wanneer ik zelf niets ken van boilers etc. Ik heb Forceville ook gevraagd om de factuur van gisteren kwijt te schelden aangezien ze zelf een fout maakten door een fiche niet terug in te pluggen, maar hier ook kreeg ik en hap en een beet, zo’n arrogant telefoongesprek heb ik nog nooit gehad in mijn hele leven. Ik hoop dat ze nog een toegeving doen naar de verplaatsingskosten en werkuren van gisteren terug te vergoeden. Mvg, Een teleurgestelde klant


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform