Terug

Probleem met bestelling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Cool blue

20/12/2019

Beste,Ik had op maandagavond 16/12 een Michael Kors horloge besteld, hiervan geen bevestigingsmail gekregen. Het bedrag ging wel van mijn rekening af. Ik heb hiervoor mensen gecontacteerd en er werden mij 2 verschillende verhalen verteld. Nu weet ik nog steeds niet waarom dat de horloge niet verzonden werd. Blijkt ook dat ik ineens op de zwarte lijst sta bij jullie. Graag zou ik hierover toch meer informatie hebben. Ook heb ik zelf een mail moeten sturen anders had ik nooit geweten dat mijn bestelling werd geweigerd. Ondertussen is het bedrag wel al terug op mijn rekening gestort maar graag wil ik meer informatie.

Berichten (2)

Cool blue

Naar: M. V.

20/12/2019

Beste Miranda,Bedankt voor je mail.Deze fraude gaat over het gebruik van een creditcard.Goed om te lezen dat je het aankoopbedrag inmiddels hebt ontvangen. Graag verneem ik ook van je op welke schadevergoeding je doelt?Voor nu wil ik je een mooie dag toe wensen en ik hoor graag van je.Met vriendelijke groet,Sagar van CoolblueKlantenservice medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On December 20, 2019, 2:35 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

M. V.

Naar: Cool blue

21/12/2019

Beste,Gaat dit enkel over een creditcard of een gewone bankkaart? Ik had van jullie een tegemoetkoming verwacht van een korting of dergelijke. Ik heb namelijk mijn vader naar 1 van jullie winkels moeten laten rijden om deze horloge alsnog te kunnen kopen. Dit had uiteindelijk niet nodig geweest als de horloge gewoon werd opgestuurd. Wat ik alsnog niet begrijp is dat ik zelf naar jullie hierover moest sturen en dat ik niet op de hoogte werd gebracht. Ik vraag mij af of jullie dan het bedrag ooit hadden terug gestort als hier geen reactie op kwam want jullie hebben mij er niet van op de hoogte gebracht. Met vriendelijke groetenMiranda van Bokhorst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform