Ik kreeg vannacht de melding dat ik nog een fiets in gebruik had, zonder dat ik daarvan op de hoogte was. Vermoedelijk iets misgelopen bij het terugplaatsen. Ik heb toen ik de melding zag onmiddellijk geprobeerd om telefonisch contact op te nemen om te informeren naar het fietsnummer zodat ik dit kon proberen recht te zetten. Echter toen was de telefonische klantendienst gesloten. Vanmorgen heb ik meteen terug proberen bellen, maar meer dan een uur aan de lijn gehangen zonder iemand te kunnen spreken. Ondertussen wordt de kans uiteraard alsmaar kleiner dat ik de juiste fiets nog kan terugvinden. Dit niet omdat ik niet alle mogelijke inspanningen wil doen om hem te vinden, maar omdat velo me gewoon niet te woord staat en de noodzakelijke info niet geeft. Ik kan h et in de app ook niet vinden. Gezien er gedreigd wordt met enorme kosten (400 euro) als de fiets niet terug gevonden wordt, maar me de nodige info onthouden wordt om een kans te maken om dat te doen, lijkt me dat zeker niet correct.