Beste, ik nam bij jullie een all-in VIP abonnement van 6 maanden. Bij het intake gesprek werd er heel duidelijk gesteld dat het totaal geen belasting geeft. Ik aan dat ik heupproblemen had maar dat was geen enkel probleem. Dit zou de spieren versterken en geen belasting geven. Alles was veilig en in orde. Toen ik de eerste keer ging, voelde ik wel wat trekken en pijn, de tweede keer echter was het direct fout. Ik had heel veel pijn. Het meisje toen daar bevestigde dat het om een heupspier ging maar dat ging wel beteren. Ik kon een paar dagen niet gaan. De keren erop voelde ik telkens pijn. Na een vakantie keerde ik terug en toen ging het fout bij de oefeningen, pijn weer heel hard. Toen ben ik naar een orthopedist specialist heup gegaan en die raadde me direct af te stoppen met de oefening. Er moet ondertussen meer onderzoek gebeuren maar hij raad me aan enkel wandelen en fietsen als mogelijke beweging. Omdat het er naar uitziet dat de weg naar herstel heel lang gaat duren kan ik mijn abonnement niet verder zetten. Ik wil dus graag voor de resterende periode van 22/04/2024 (laatste beurt) tot 6/10/2024 een vergoeding voor lopende tijd en mijn geld terug. Dit omwille van twee feiten, er is nooit met mij de voorwaarden doorgenomen, er werd veel druk gezet om vlug vlug het abonnement te nemen want was maar enkele dagen nog geldig. En er werd mij toen beloofd dat de oefeningen totaal niet belastend waren, integendeel ze zouden mij helpen om sterker te worden en de problemen te verbeteren. Als mensen vertellen dat er iets fout is, heup, knie, ... waarom niet eerst toestemming van hun behandelende arts vragen alvorens hen een duur abonnement aan te bevelen. Ik hoop dat we beiden tot een compromis kunnen komen. Ik wacht dus hoopvol u reactie af en hoop dat u in toekomst u medewerkers hier alerter mee laat omgaan.Met vriendelijke groetenKatja Van Raemdonck