Terug

Probleem met aanmelden en geldafhaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Betway

12/01/2019

Ik kan niet meer inloggen op mijn account, waar ik net geld op gewonnen had. Ik heb de helpdesk 10 keer gecontacteerd en verschillende mails gestuurd, maar ik werd nooit voortgeholpen. Nu is mijn account bevroren en kan ik niet meer aan mijn saldo.

Berichten (5)

Betway

Naar: S. V.

12/01/2019

Thank you for contacting Betway.We have received your email and will endeavour to respond within no more than 12 hours, depending on volumes.If your query is of an urgent nature and requires immediate attention, please click here to start a live chat with a member of our Support Team. Our agents are available around the clock and will be happy to help.Thanks for your understanding,The Betway TeamContact us via Live Chatsupport@betway.bewww.betway.beBetway supports Responsible GamingThis e-mail and attachments are intended only for the recipient(s), may contain confidentialrivileged information and are to be regarded as confidential information under any non-disclosure agreement. Any use, whatsoever, by anyone other than the intended recipient(s) is prohibited.]] The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.

Betway

Naar: S. V.

12/01/2019

Beste Siebert,Gebruikersnaam: siebkage7Bedankt voor je bericht aan Betway. Momenteel is je account nog gesloten omdat we het verificatieproces nog niet hebben afgerond.Zou je ons een elektriciteitsfactuur, waterrekening of bankafschrift kunnen sturen? Je mag het document downloaden of fotogaferen maar het moet volledig worden afgebeeld.Verder mag het document niet langer dan drie maanden geleden zijn gedateerd.Je kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week contact opnemen met onze service desk. Indien ondersteuning in het Nederlands niet voorhanden is staan we je graag in het Engels te woord.Vriendelijke groeten,JasperHet Betway TeamNeem contact op via Live Chatsupport@betway.bewww.betway.be/nl[s:mercurycdn.blob.core.windows.net/mercury-cdn/betway%20black%20logo.png]Betway ondersteunt Verantwoord SpelenBetway Voorwaarden and BepalingenDeze e-mail en bijlagen zijn uitsluitend bestemd voor de ontvanger(s), kunnen mogelijk vertrouwelijkeersoonlijke informatie bevatten en te worden beschouwd als vertrouwelijke informatie onder alle non-disclosure overeenkomsten. Elk gebruik hiervan, door iemand anders dan de beoogde ontvanger (s) is verboden.---------------------------- The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.

S. V.

Naar: Betway

13/01/2019

Geachte Betway,Ik zie niet in waarom ik u een elektriciteitsfactuur of waterrekening zou doorsturen. Dit lijkt mij niets te maken te hebben met het blokkeren van mijn account. Daarnaast ben ik het vertrouwen in deze site verloren en zo durf mijn facturen niet met u te delen. Hopelijk vind u wel snel een andere oplossing. Met vriendelijke groetSiebert Vervoort

Betway

Naar: S. V.

13/01/2019

Beste Siebert,Gebruikersnaam: siebkage7Hartelijk dank voor uw email aan Betway.U geeft aan dat u niet van plan bent uw documenten toe te sturen aan Betway.Ter verificatie van uw account en om een toekomstige saldo opname vlot te laten verlopen verzoeken wij u om de volgende documenten door te sturen naar support@betway.be:- een geldige identiteitskaart: een kleur kopie van de voor -en achterkant van uw ID of rijbewijs,- een bewijs van je verblijf, vb: een factuur van een recente elektriciteits- of waterrekening. Gelieve ervoor te zorgen dat dit A4 document niet ouder is dan drie maanden, uw thuisadres leesbaar is en dat het logo van de afzender (de organisatie) ook duidelijk zichtbaar is. Anders zal dit document niet worden geaccepteerd.Wanneer u geen recente elektriciteits- of waterrekening in uw eigen naam heeft vragen wij u om een bewijs van uw bank afschrift toe te sturen.Wij willen u informeren dat dit geen online bank afschrift mag zijn, geen printscreen! In dit geval moet u naar uw bank gaan om een schriftelijk overzicht aan te vragen die voldoet aan bovenstaande eisen.Het is belangrijk dat deze documenten duidelijk leesbaar zijn. Deze documenten worden doorgestuurd naar onze administratieve afdeling voor verdere goedkeuring.Dit neemt minimaal 48 uur in beslag.Wij hebben deze documenten nodig wegens de regels van de kansspelcommissie.Dit geldt voor iedereen die speelt bij onze casino.Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Indien u nog verdere vragen heeft, vernemen wij deze uiteraard graag.Onze Nederlandstalig support is elke dag beschikbaar van 09.00-01.00u. Buiten deze uren staat onze Engelstalig support u graag te woord.Met vriendelijke groet,The Betway Team---------------------------- The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.

Betway

Naar: S. V.

13/01/2019

Beste Siebert,Gebruikersnaam: siebkage7Hartelijk dank voor uw email aan Betway.U geeft aan dat u niet van plan bent uw documenten toe te sturen aan Betway.Ter verificatie van uw account en om een toekomstige saldo opname vlot te laten verlopen verzoeken wij u om de volgende documenten door te sturen naar support@betway.be:- een geldige identiteitskaart: een kleur kopie van de voor -en achterkant van uw ID of rijbewijs,- een bewijs van je verblijf, vb: een factuur van een recente elektriciteits- of waterrekening. Gelieve ervoor te zorgen dat dit A4 document niet ouder is dan drie maanden, uw thuisadres leesbaar is en dat het logo van de afzender (de organisatie) ook duidelijk zichtbaar is. Anders zal dit document niet worden geaccepteerd.Wanneer u geen recente elektriciteits- of waterrekening in uw eigen naam heeft vragen wij u om een bewijs van uw bank afschrift toe te sturen.Wij willen u informeren dat dit geen online bank afschrift mag zijn, geen printscreen! In dit geval moet u naar uw bank gaan om een schriftelijk overzicht aan te vragen die voldoet aan bovenstaande eisen.Het is belangrijk dat deze documenten duidelijk leesbaar zijn. Deze documenten worden doorgestuurd naar onze administratieve afdeling voor verdere goedkeuring.Dit neemt minimaal 48 uur in beslag.Wij hebben deze documenten nodig wegens de regels van de kansspelcommissie.Dit geldt voor iedereen die speelt bij onze casino.Wij hopen u hierbij voldoende te hebben ge?nformeerd.Indien u nog verdere vragen heeft, vernemen wij deze uiteraard graag.Onze Nederlandstalig support is elke dag beschikbaar van 09.00-01.00u. Buiten deze uren staat onze Engelstalig support u graag te woord.Met vriendelijke groet,The Betway Team---------------------------- The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform