In navolging van de plaatsing van onze pelletkachel had ik nog volgende opmerkingen. Tot op heden is enkel de factuur correct aangekomen. Men zou ons contacteren met verdere info maar dit is nog niet gebeurt.Betreft: MCZ Doc:- De deur van de kachel was beschadigd, evenals de wifi op batterijen (vastgesteld door de installateur)- Bij de installatie kon men ons geen info verschaffen over het gebruik van de kachel (eerste model dat men moest plaatsen van deze reeks)- Deze bleek volledig handsfree (via wifi) te werken, zelfs geen display op het toestel of afstandsbediening- Nederlandstalige handleiding was niet ter beschikking (enkel Italiaans)- Na dagen speur en vertaalwerk hebben wij op eigen houtje het toestel aan de praat gekregen/kunnen houden (voor het ogenblik kunnen we enkel de basics gebruiken)- Bij de facturatie worden 2 werkuren aangerekend, terwijl de kachel nog niet aanwezig was toen de installateurs aankwamen, deze moesten een halfuur wachten ter plaatse en nadien nog eens terugrijden naar de firma om ontbrekende stukken. De installateurs konden er echter niet aan doen want deze hadden het toestel nog nooit gezien en hadden foute info over de werkplek.- De kachel blijkt enkel te kunnen worden gebruikt via de smartphone, deze info hebben wij op geen enkel ogenblik vernomen, en lijkt me toch vrij link – geen netwerk=geen verwarming, dit werd ook bij de aankoop niet vermeld.Intussen werd deze dure kachel correct betaald en alles op eigen houtje uitgezocht, Persoonlijk ben ik van mening als men investeert in dergelijke kwalitatieve en dure kachel de service en afhandeling van hetzelfde niveau dienen te zijn.De firma zou ons contacteren voor een oplossing, maar neemt geen contact meer op of antwoord niet op onze correspondentie. wij hebben dan ook geen idee over de opvolging, onderhoud, garantie en dergelijke