Terug

Probleem laadpaal blijft

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Stroohm

16/12/2024

Sinds de komst van de technieker in juni laden onze beide EV's maximum aan 1,7kwh Ik ben al maanden aan het mailen EN bellen naar de technische support om een oplossing te vinden. Ik Heb de FAQ gelezen over het gebruik van de app EveConnect, talloze keren zelf initiatief moeten nemen om reactie te krijgen. Teveegeefs. Telefonisch kreeg ik steeds een begripvol iemand aan de lijn die er spijtig genoeg niks van afweet en graag een babbeltje doet. Na de zoveelste keer "ik zal het in de groep gooien" en "we hebben het juist gehad over uw probleem", wens ik bij deze eindelijk resultaat ipv geblaat ("alles is bij ons ok, ik zal de load balancing eens afzetten en controleert u dan eens..en dergelijke") Niemand is gediend met vriendelijkheid zonder engagement tot oplossing Ik wens een oplossing van het technisch probleem met de laadpaal of de app EveConnect die jullie aangeraden hebben voor de samenwerking zonneënergie/laadpaal en bovendien financiele schadevergoeding voor de tijd en stress en uren die ik niet aan mijn werk kon besteden

Berichten (1)

Stroohm

Naar: N. V.

16/12/2024

Beste partner, Om jullie nog beter en sneller van dienst te zijn is sinds 01/01/2024, onze klantendienst niet meer bereikbaar zijn via support@stroohm-services.be. Al uw vragen kunnen nu via Support.stroohm.be of telefonisch via 03 349 26 49. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Het Stroohm team. --------------------------------------------------------------------------------------------- Cher partenaire, Afin de vous servir encore mieux et plus rapidement, depuis le 01/01/2024, notre service clientèle n'est plus disponible sur support@stroohm-services.be. Toutes vos questions peuvent désormais être répondues via Support.stroohm.be ou par téléphone au 03 349 26 49. Nous vous remercions de votre compréhension, L'équipe Stroohm.

Bemiddeling door Testaankoop 17 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform