Sinds mei 2017 heb ik een zetel ontvangen van idee+, na ontvangst was al duidelijk dat er aan het lounge gedeelte verschillende proppen stof zaten, die je zelf niet weg krijgt, voel je zelfs als je er op gaat zitten. Daarom nam ik eind juni contact op met primalux ( ik ben toen ook pas effectief verhuist) ze vertelde me dat dit eigen was aan de zetel en trokken zich verder niets aan van mijn probleem. Daarna ben ik 2maand naar het buitenland gegaan als vrijwilliger, bij mijn terugkomst ben ik onmiddelijk naar de winkel gegaan en de desbetreffende zetel gaan bekijken, daar zag ik dit niet. Heb toen de receptie iemand aangesproken die mijn klacht noteerde, ze beloofde dat een week later iemand me zou contacteren, maar toen ik na 2 weken nog niemand had gehoord belde ik terug, nogmaals werd mijn klacht genoteerd tot ik een mail kreeg waarin stond dat als iemand moest komen kijken en dan beslisten dat het eigen was aan de zetel ik voor de kosten moest opdraaien ( betreft loon uren + het maken van de zetel) ik heb toen onmiddelijk telefonisch contact opgenomen en hen duidelijk gemaakt dat ik dit geen service en geen garantie is, volgens de fotos die ik toen mailde werd beslist dat het geen schade is en dat ze hiervoo niet komen, verder werd me ook nog gezegd dat ik voortaan enkel via mail contact mocht open ( controle en bewijs van mailverkeer..) - een klein detail ik heb de zetel 200 euro goedkoper gekregen omdat hij bij gero-wonen te lier aan die prijs stond - nu vraag ik me af wat mijn garantie? 2 jaar garantie - niemand wilt komen kijken naar mijn zetel En vandaag heb ik een mail gekregen dat de firma de zetel niet komt maken, niet onder garantie valt en dat ik ZELF de firma moet opbellen om mijn zetel te laten herstellen.Ik ben zwaar teleurgesteld en heb alvast mijn vertrouwen kwijt in primalux