VIV 86384HalloOp 26/07/2022, dus al meer dan 7 maanden geleden deed ik melding van een waterlek tussen mijn kruipkelder en keuken.De verzekering stuurde eerst een lekdetectie firma waarna een ploeg werd gestuurd voor herstelling. Deze ploeg begon te slijpen in mijn kelder plafond en beschadigde zo een andere leiding met een nieuw waterlek als gevolg. Het oude lek herstelde men maar het nieuwe lek NIET. Ook haalden zij mijn waterboiler voor warm water in de keuken eraf en GOOIDEN hem aan de kant.Opnieuw moest er een lekdetectie gebeuren voor het nieuw gemaakte lek op te sporen. Hierna stuurde men een andere herstel ploeg. Deze persoon ging naar mijn waterboiler bovenaan voor warm water in de badkamer omdat het nieuwe lek op de leiding voor watertoevoer naar deze boiler gaat. Deze persoon liet de boiler vallen op mijn houten deur en deze deur is nu kapot (nog steeds NIET hersteld), er zit een groot gat in, ook is de veiligheidsklep verwrongen. Hierdoor werkt mijn boiler niet meer goed en warmt niet goed meer op, ook lekt de veiligheidsklep na de val van de boiler. In mijn garage maakten ze een gat in de muur om het nieuwe lek te herstellen. Het lek werd hersteld maar het gat in de muur NIET.Nu heb ik dus al meer dan 7 maanden geen warm water in de keuken en al meer dan 7 maanden veelal geen warm water in de badkamer. Kapotte deur en gat in muur en plafond.Ik vind dit echt schandalig. Ik heb een vrouw en 3 kinderen en wij worden gewoonweg NIET geholpen. Geen douche mogelijk al 7 maanden!!! Wassen met water opwarmen op fornuis en afwas hetzelfde. En dit soms bij vriestemperaturen buiten. We zijn 2023 maar wij leven zoals in 1950 dankzij de verzekering. Ik heb al meer dan 40 keer gebeld met de verzekering, ook met zogezegde verantwoordelijken. Ik diende al een klacht in bij Belfius. Ik belde zelf al met hersteldienst Jaimy maar ik word gewoon aan het lijntje gehouden. Steeds zegt men, het komt deze week in orde maar dit zijn dus gewoon leugens.Ik betaal wel gewoon maandelijks mijn verzekering door maar krijg geen hulp.