Beste, Wij kochten bij jullie op 18/01/2020 onze wagen: volkswagen Amarok met 15758km.op 30 mei 2020 had ik 6000 km met de wagen gereden en kreeg ik de melding om onderhoud te laten uitvoeren.Toen had ik contact met jullie opgenomen en mocht ik de wagen binnenbrengen om onderhoud te laten uitvoeren op 10/06/2020. Net voor de melding hoorde ik een licht tikkend geluid in het motorcompartiment. welke ik toen ook had doorgegeven, waarbij ik van jullie de uitleg kreeg dat dit niets erg was en waarschijnlijk van een ventilator ofzo kwam. Maar na enkele maanden begon dit lawaai meer en luider voor te komen. Toen hebben we terug met jullie contact opgenomen en mocht ik na heel wat heen en weer gemail de wagen binnenbrengen in een bosch service punt. Daar konden ze mij niet helpen en mocht ik uiteindelijk na weer heel wat gemail de wagen in een volkswagen garage binnenbrengen op 14/12/2020, daar hebben ze vastgesteld dat de oliepomp defect is. Dit is een inwendig deel in de motor voor dit te herstellen komt de factuur op meer dan 1600 euro.Nu blijven jullie moeilijk doen of jullie al dan niet jullie garantie gaan naleven. Ik krijg geen duidelijkheid en jullie blijven mij aan het lijntje houden. volgens jullie is 1600 euro een te grote kost? Daarbovenop mocht ik de eerste maal naar de keuring gaan waarop mijn wagen verboden tot het verkeer werd verklaard en ik zonder wagen zat.Blijkbaar was de vering niet origineel en zaten er spoorverbreders onder de wagen. De wagen is bij jullie zo gekeurd geraakt voor verkoop? Hier komen jullie niet tussen hebben jullie al laten weten. Jullie beloven mij altijd om zo snel mogelijk iets te laten weten, maar blijven maar uitstellen en praatjes maken. Ik sta er op dat de wagen moet hersteld worden, waarom koop ik anders een wagen met garantie? en 1600 euro is voor mij meer geld dan voor jullie.