Terug

Probleem factuur kunstgras

Closed Openbaar

Eurotuin

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Eurotuin

08/07/2015

Op 23 mei bestellen we 20 m2 kunstgras. Er wordt ons een factuur opgemaakt voor het bedrag van 114,75 euro, dat we ter plaatse betalen. Zes weken later krijgen we na herhaaldelijk telefoneren eindelijk bericht dat de bestelling geleverd zal worden. Bij levering blijkt de prijs plots viermaal hoger te zijn dan ons al die tijd was gezegd. Die 114,75 euro was zogezegd een voorschot. Wij weigeren uiteraard te betalen, aangezien op onze factuur nergens sprake is van een voorschot en daar integendeel aangegeven staat dat het nog te betalen saldo o is. Gevolg: de chauffeur neemt zijn levering weer mee.

Berichten (2)

Eurotuin

Naar: A. C.

23/07/2015

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Eurotuin

23/07/2015

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform