Terug

probleem factuur expertise

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: ALD Automotive

27/02/2018

Na contract van 24 maanden bij Opel Lease/Axus/ALD Automotive heb ik vorige zaterdag mijn Opel Corsa ingeleverd. Gisteren mijn verslag van expertise ontvangen en daarop rekenen ze zaken door, waarbij ik niet akkoord ga. Veronderstel dat er na 2 jaar wat lichte sporen van gebruik zijn, maar stuk herspuiten en factuur van 786 euro doorsturen? Mijn partner heeft zelfs voor een Opel Antara bumper te herstellen, minder moeten betalen. Dus als er andere automobilisten op een parking tegen je bumper rijden, dan ben je als gebruiker van een Lease wagen de dupe? Ga dus nooit meer tekenen voor een private lease. Maandelijks bedrag van 220 euro vind ik voor Corsa al redelijk en nu willen ze er een nieuwe wagen van maken op mijn kosten blijkbaar! Staat in verslag dat interieur beschadigd maar aanvaardbaar was. Dit is lachwekkend! Nooit geen passagiers moeten vervoeren, geen kleine kinderen, geen huisdieren, geen roker. Dus eigenlijk zou je de wagen bij ontvangst helemaal in plastic folie moeten overtrekken. Krijg opmerking over een onderhoudsboekje die ik nooit heb gekregen. Bij aanvang contract Opel dealer gebeld wanneer ik op onderhoud moest en was blijkbaar niet nodig.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform