Beste, tot op heden mocht ik geen antwoord ontvangen op mijn antwoord van 13/4, nog geen uitsluitsel over vervanging van het defecte toestel, daarom zoals aangekondigd deze klacht. Ter herinnering:Ben benieuwd naar her antwoord van de Juridische dienst van Testaankoop, klacht vertrekt vrijdagGegroetJules RottiersVan: klantenservice [klantenservice@toppy.nl]Aan: julesrottiers [julesrottiers@telenet.be]Verzonden: Dinsdag 13 april 2021 17:36:14Onderwerp: kokido telsa 50Hoi Jules,Wij zijn natuurlijk ook geen fan van slecht nieuws en willen ook graag met je meedenken. We snappen dat het vervelend is, maar dit is niet te wijten aan het apparaat. Nu willen we graag meedenken in oplossingen en we willen je de nieuwe batterij voor de inkoopprijs van €60,- aanbieden, wij hoeven er niks aan te verdienen en willen natuurlijk wel tevreden klanten houden. We kunnen ook kijken naar iets van een kleine korting op een nieuw toestel als daar de voorkeur naar uit gaat. Hoor graag van je! Met vriendelijke groet,ThijsKlantenservice+31 (0)413-420319 - Algemeenwww.toppy.nl LogoFacebook Instagram TwitterVan: Rottiers JulesAan: ToppyDatum: 12 apr 14:35Onderwerp: Re: kokido telsa 50Hallo,verbaasd door uw antwoord,toestel heeft zijn lentebeurt inderdaad nog niet gekregen wegens omstandigheden,defecte batterij ligt niet aan gebruik,water in motor nijgt naar constructiefout gezien toestel conform handleiding gebruikt is,zie dus niet in wat een vervanging aan €0.00 in de weg staat,tegen eind deze week zal ik mij dus genoodzaakt zien, bij gebrek aan een afdoend antwoord, een klachtendossier te openen bij mijn Consumentenorganisatie Testaankoopteneinde te bekomen waar ik recht op kan hebben,in afwachting gegroetJules RottiersVan: klantenservice [klantenservice@toppy.nl]Aan: julesrottiers [julesrottiers@telenet.be]Verzonden: Donderdag 8 april 2021 16:39:15Onderwerp: kokido telsa 50Hoi Jules,Nee het was zeker geen 1 April grap, het is gewoon de staat van het toestel. Als je naar de onderstaande foto's kijkt zie je waarschijnlijk wel wat ik bedoel met dat het apparaat niet bepaald onderhoudsvriendelijk is gebruikt. Ook het feit dat er water in de motor zit is gewoon niet goed, hiervoor kan ik natuurlijk niet zomaar zeggen dat ik een nieuw apparaat opstuur. We willen natuurlijk mee denken in oplossingen, vandaar de dingen die ik eerder aangaf. Zoals ik al aangaf, we kunnen de motor gewoon vervangen voor €80,- vrij schappelijke prijs als je het met vraagt. Hoor graag van je. Met vriendelijke groet,ThijsKlantenservice+31 (0)413-420319 - Algemeenwww.toppy.nl LogoFacebook Instagram TwitterVan: Rottiers JulesAan: ToppyDatum: 08 apr 11:37Onderwerp: Re: kokido telsa 50Hallo,sorry dat ik wegens familiale omstandigheden niet eerder kon antwoorden,eerlijk gezegd dacht ik dat jullie antwoord een aprilgrap was , maar niet dus,ik heb dus met verbazing en verbijstering kennis genomen van jullie antwoord!Ik maak melding van een niet opladende batterij, waarop jullie vragen toestel binnen te sturen voor onderzoek, tot dusver oke,maar nu maken jullie melding van het volgende Verder zien we dat de dop van je motor is versleten waardoor er waarschijnlijk water in de unit is gekomen, dit valt helaas niet meer onder de garantie.LAAT MIJ NIET LACHEN!!!!!Als na één jaar de dop van motor al versleten is is dit een fabricagefout of probleem in productie en kan dit niet als sleet beschouwd worden, zeker niet gezien de geringe intensiteit van het gebruik!In dit geval kan in dus enkel akkoord gaan met een vervanging van motor voor €00,00 zijnde nul euro en nul eurocent of een standaardruil van het toestel.Dit lijkt mij de enige juiste optie, of is Toppy niet zo Toppie als ze beweren.Bij een onbevredigend antwoord zal ik mij genoodzaakt zien TESTAANKOOP in te schakelen op alsnog mijn rechten te vrijwaren,In afwachting van jullie antwoord beste groetenJules RottiersVan: klantenservice [klantenservice@toppy.nl]Aan: julesrottiers [julesrottiers@telenet.be]Verzonden: Donderdag 8 april 2021 10:25:27Onderwerp: kokido telsa 50Hoi Jules,We hebben hier helaas geen reactie op mogen ontvangen, wat hiermee te doen?Anders komt deze gewoon retour naar je. Met vriendelijke groet,ThijsKlantenservice+31 (0)413-420319 - Algemeenwww.toppy.nl LogoFacebook Instagram TwitterVan: ToppyAan: Rottiers JulesDatum: 01 apr 09:08Onderwerp: kokido telsa 50Hey Jules,We hebben je retour ontvangen, beoordeeld en uitvoerig bekeken. Daarbij kwamen we tot de volgende conclusie(s) De unit is allereerst aan de hele vieze kant, dit kan op de lange termijn voor slijtage zorgen. Probeer deze zoveel mogelijk goed te onderhouden. Verder zien we dat de dop van je motor is versleten waardoor er waarschijnlijk water in de unit is gekomen, dit valt helaas niet meer onder de garantie. We kunnen de motor voor je vervangen, dit kunnen we doen voor €80,- maar als ik je (gezien de leeftijd -en staat van het apparaat) een advies mag geven is het wellicht slimmer om een compleet nieuwe aan te schaffen. Hoor graag van je!Van: ToppyAan: Rottiers JulesDatum: 25 mrt 15:39Onderwerp: kokido telsa 50Hoi Jules, De oplader mag je behouden (eventueel als reserve)). We willen graag de zwembadstofzuiger retour ontvangen om deze na te laten kijken. Een retour kan je eenvoudig aanmelden via onze website: www.toppy.nl/retour.Je vult hier het bestelnummer en e-mailadres in en geeft vervolgens de reden van retour aan.Je ontvangt na de retour aanmelding eerst het retourformulier. Deze mag je in doos van je retourpakket leggen.Na een goedkeuring van de retour aanmelding ontvang je een aparte email met daarin een retourlabel. Het label plak je op de buitenkant van de doos. Hierdoor zal het retourneren kosteloos zijn! Check hiervoor ook even je spambox.Wanneer je nog vragen hebt, horen we dit uiteraard graag!Van: Rottiers JulesAan: ToppyDatum: 25 mrt 13:45