Ik zou graag mijn ongenoegen uiten over C.V. techniek die de installatie van mijn verwarming en sanitair heeft uitgevoerd. Dit ook om toekomstige klanten te waarschuwen van de slechte communicatie en uitvoering van zijn orders. Ik het begin is de leverancier zeer vriendelijk en behulpzaam maar als het op na-service aankomt, sleept alles zeer lang aan. Ik heb een nieuwbouw appartement aangekocht juni 2015. Op 21/11/2015 is de spiegel in onze badkamer door onverklaarbare reden gevallen. Ik heb de leverancier met aangetekend schrijven, mails,.. op de hoogte gebracht. De spiegel, lavabo, tegels, bad en leesbril van mijn vriend waren beschadigd. De leverancier heeft alle verantwoordelijk bij ons gelegd en zegt dat zijn niet verantwoordelijk zijn voor het bevestigen van de spiegel op het frame. Na lang aandringen, heeft de expertise plaatsgevonden op 02/02. Aangezien de leverancier zijn verantwoordelijkheid afschuift, heb ik een franchise moeten betalen bij onze blokpolis. De bril is spijtig genoeg nooit vervoegd.10/3 heeft de leverancier een nieuwe spiegel geplaatst. Spijtig genoeg stonden er krassen op en moest dit opnieuw worden vervangen. Bij deze installatie, is gebleken dat zij zelf de spiegel op het frame moeten bevestigen! Ondanks dat ik dit terug heb opgenomen met beide maatschappijen, kunnen/willen zij niets ondernemen. Op 25/3 hebben ze de lavabo en spiegel komen vervangen. Deze spiegel had weer krassen! 20/4 zijn ze terug langsgekomen met een nieuwe spiegel die terug barsten vertoonde. Dezelfde dag is er opnieuw een nieuwe spiegel bevestigd deze eindelijk zonder krassen/barsten. 10/4/2016 heb ik de factuur gekregen en betaald. Na controle bleek dat ze teveel hadden aangerekend. 20/6/2016 heb ik een credit nota ontvangen die spijtig genoeg nog steeds niet is betaald. Telefonisch wordt mij steeds bevestigd dat het wordt overgeschreven maar er staat nog steeds niet op mijn rekening! Ik hoop dat ik met deze ervaring, toekomstige klanten kan behouden van dergelijke praktijken van de leverancier.