Beste,In het verleden zijn jullie een screenmotor komen vervangen. De motor die stuk was deden jullie mee om op te sturen naar de firma die deze maakt. Dit om na te gaan wat er precies fout aan was. Jullie gingen mij hiervan op de hoogte houden, maar dit deden jullie niet. Jullie sturen me wel de factuur op en rekenden daarbij aan: werkuren, verplaatsing en de motor zelf. Ik betaalde deze volledige factuur, maar mijn garantiebewijs spreekt nog binnen een tijdspanne van 5 jaar (waarin de motor stuk gegaan is) waarbij ik veronderstel dat ik de motor eigenlijk niet hoefde te betalen. Ik wens dus graag een terugbetaling van de motor die jullie me aangerekend hebben (€261,36).Hiervoor heb ik al 10-tallen mails gestuurd, 10-tallen keren gebeld en steeds houden jullie mij aan het lijntje.Ik zou terug gebeld worden, jullie wachten op reactie van de firma, enz... Ik wordt van de muur naar het kastje gestuurd en steeds worden er beloftes gemaakt, maar die worden niet uitgevoerd.Tot op heden is dit nu nog steeds niet in orde en krijg ik op niks antwoord. Vandaar dat ik verdere stappen onderneem, zoals gezegd in mijn vorige mail. Hopelijk doen jullie nu wel iets aan de terugbetaling en anders horen jullie van mijn advocaat.Met vriendelijke groetenVynckier Evy