Beste, ik bestelde op 20/07/2023 een jaloezie op maat bij 123jaloezie.nl. Deze werd geleverd op 28/07/2023. Nog diezelfde dag hebben we de jaloezie aan onze raam gemonteerd. Na montage bleek de jaloezie echter niet te kantelen. Ik heb dit ook nog diezelfde dag laten weten aan de klantendienst van 123jaloezie.nl en bezorgde hen ook een video om het probleem te verduidelijken. Het duurde tot 14/08/2023 vooraleer ik een antwoord ontving met instructies om zelf te kijken of de kantelaar niet van de kantelstang was gegleden. Na dit gecontroleerd te hebben, blijkt of de kantelaar niet op de correcte plaats te zitten of de kantelstang te kort waardoor het dus onmogelijk is om de jaloezie te openen of te sluiten (kantelen). Ik heb dit ook opnieuw gemeld, maar kreeg een antwoord terug dat het onmogelijk was dat de kantelstang te kort zou zijn. Ik heb vervolgens nog eens verduidelijkt dat het echt wel zo is en dat het dan toch wel een productiefout moet geweest zijn. Ik heb nog gevraagd ervoor te zorgen dat ik ofwel een nieuwe, correct functionerende jaloezie wenste ofwel de volledige terugbetaling. Sindsdien (15/08/2023) heb ik niets meer vernomen van 123jaloezie.nl.