Beste,Op 18 juni 2020 heb ik een online bestelling geplaatst van 2 couple watches Native Zwart .bestelnr : 4218totaalbedrag : 75,91 Euroop het rekeningnr : BE66 7360 2716 7643 KREDBEBBMEDEDELING 5738454M17F42B3 COUPLE WATCHESDie zelfde dag krijg ik nog een bevestigingsmail terug gestuurd met name van een zekere Eva.*Er wordt vermeld dat het zeer druk is en wat langer kan duren, de productie en verzendingsproces achter loopt op de verkoop. levertijd zou rond de 15-25 dagen duren.Ik kon via mijn ordernummer de verzending volgen.*Op 22 juni krijg ik een nieuwe mail van Eva met de vermelding of de bestelling goed is verlopen en dat hun team klaarstaat voor ons.*Op 23 juni krijg ik opnieuw een mail met mijn ordernummer 4218 en zou onderweg zijn.Tussen 3 juli en 13 juli zou de levering zijn. *Op 13 juli heb ik dadelijk een mail gestuurd dat ik nog niets ontvangen heb.Diezelfde dag krijg ik een mail terug.daarin schrijven ze : Door het vele online shoppen van de laatste tijd ontvang ik gigantisch veel bestellingen. Ik ben druk bezig dit allemaal te verwerken en er personeel bij te zoeken zodat ik iedereen 24/7 de beste service kan bieden.Helaas moet ik er wel bij vertellen dat door de drukte de levertijd wat langer is dan normaal.Nog even geduld, de bestelling komt zo snel mogelijk jouw kant op.Deze mail is geschreven door Melissa.*Volgens de tracking zou de nieuwe leverdatum tussen 13 juli en 18 juli liggen.Ik heb gewacht tot 22 juli.*Op 22 juli heb ik een nieuwe mail gestuurd dat ik nog steeds niets heb ontvangen.*Op 23 juli heb ik via het contactformulier weer gestuurd.Hier heb ik dus geen reactie meer op gehad.Er is ook nergens een telefoonnummer waar ik op kan bellen. Graag had ik mijn horloges zo snel mogelijk ontvangen of mijn geld terug.Groetjes Hilde