Terug

Probleem autoverzekeringBeste

Closed Openbaar

Wim Baert

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. S.

Naar: Wim Baert

22/05/2023

Beste, vorig jaar april 2022 werd ik het slachtoffer van een vluchtmisdrijf. Een vrachtwagen reed mijn wagen aan. Na aangifte had de politie alle gegevens en akkoord (buitenlandse maatschappij). Verzekering liet me weten dat het meer dan een jaar kon duren. Voor hen was de kous af, omnium verzekerd dus ok maar ik verlies 300 euro franchise. Meer dan een jaar later informeer ik en krijg een meer dan gedegouteerde reactie. Ze kunnen niets doen, ligt niet bij hen,... de zaakvoerder belde me terug. Uitleg over hoe zijn kantoor groeit en dat ze correct zijn en dat hij zweert op graf van zijn vader... Zijn medewerker Sam en hijzelf vonden al dat ik maar ergens anders moest heen gaan. Duidelijk dat ik dat van plan was.Voor een vriend van mij hadden ze een reisverzekering (oktober 2022) geregeld een week voor hij vertrok met de intentie tot annulatie (ziekte van zijn moeder). Ik begrijp de situatie dus absoluut en ben geheel blij dat dit gelukt is voor mijn vriend. Echter het contrast met klanten die correctheid nodig hebben en verdienen is heel groot.Ik kan alle e-mail communicatie doorsturen...Ik besef dat ik dit wssch niet zal halen maar ik wil niet dat iemand anders zoveel centen moet verliezen door deze onrechtvaardigheid. Ik ben een paar weken geleden aangereden op de parking van delhaize en heb dit zelfs niet meer aangegeven omdat het gewoon geen zin heeft. Zo jammer dat we al deze centen moeten weggooien.Hopelijk is er nog enige rechtvaardigheid...Mvg Valérie Steurbaut0495/428668


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform