Terug

Probleem aanmaak derde kotsleutel

Opgelost Openbaar

Xior Leuven

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Xior Leuven

10/11/2023

Beste, standaard zijn 2 sleutels voorzien in het contract ik vroeg in het begin vh AJ een derde voor mij als ouder (1 voor dochter, 1 voor vriendje dat in nabijgelegen gemeente woont). Dat was ok, maar in concreto wordt die niet overhandigd en het eerste semester is bijna voorbij. Ik heb gemaild zonder antwoord, meerdere keren gebeld met vriendelijke afwimpeling en vandaag werd mijn telefoon toen ik als eerste id wachtrij stond, afgebroken. Ik belde daarop naar het hoofdkantoor Belgie en werd via de receptie in contact gebracht met de regiomanager. die wou zich niet engageren tot aktie of opvolging en ivm afbreken vd telefoon zei hij eerst dat hij de telefooncentrale zou moeten verifieren en nadien dat er soms tegelijk met de telefoon mensen binnenkomen ih kantoor (waardoor ze dus de telefoons afbreken)Ik wens gewoon een derde sleutel, ben zelfs bereid eventueel te betalen, en wens snel resultaat te bereiken via deze wegXior Leuven werkt niet professioneel, maar daar is misschien een goede reden voor


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform