Beste Jonas,
Bedankt voor uw reactie.
We hebben onlangs het nieuwe model geïmplementeerd waar we de keuze aan de gebruiker laten.
U kunt kiezen uit toegang met persoonlijke advertenties of zonder persoonlijke advertenties.
Bij de laatste keuze vragen wij inderdaad een kleine vergoeding (nog geen cent per dag).Wij handelen hier volledig volgens de richtlijnen van de Autoriteit Persoonsgegevens.
Wij bieden op de eerste laag van de consent een keuze voor beide opties.Voor meer informatie verwijs ik u naar deze pagina:
s:www.autoriteitpersoonsgegevens.nl/themas/internet-slimme-apparaten/cookies/cookiewall
Hier staat namelijk uitgelegd dat we een gebruiker een vrije keuze bieden maar wel na een betaling:
U mag geen cookies plaatsen voordat de bezoeker een keuze heeft gemaakt. U moet bezoekers een keuze bieden tracking cookies te weigeren. Als zij dit doen, moet u hen toch toegang geven tot uw website of app, bijvoorbeeld na betaling.
Wij snappen dat dit anders is dan u gewend bent, maar dit model wordt door uitgevers in heel Europa uitgerold en is ook noodzakelijk om bestaansrecht te houden van deze uitgevers die met veel passie en plezier werken aan hun content.
Geen persoonlijke advertenties betekent namelijk dat er voor uitgevers geen inkomsten binnen komen om zo de kosten te dekken en investeringen te doen.
Voor verantwoord ondernemerschap is het belangrijk om continuïteit te bieden voor onze gebruikers maar ook voor onze meer dan 100 collega's.
Hopelijk verklaart dit waarom ook wij deze keuze maken.
Met vriendelijke groet,
Team's representative,
--
Met vriendelijke groeten,
Team's representative,
klachten@test-aankoop.be wrote:
privacy cookies (
s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap)