Na uitdiensttreding bij mijn vorige werkgever en het opstarten van een eigen vennootschap heb ik het laadpunt overgenomen van mijn voormalig werkgever. Hierbij heb ik een nieuwe laadpas aangeschaft via EDI. Echter werkt deze laadpas niet in combinatie met het overgenomen laadpunt. Sinds december 2024 zijn hiervoor herhaaldelijk meldingen gemaakt. Sommige van deze meldingen worden behandeld vanop afstand (niet allemaal) waarbij instellingen worden gewijzigd in het laadpunt. Echter heeft geen van deze wijzigingen het gewenste resultaat en wordt er niet gereageerd op deze feedback. Bij een voormalig collega was de situatie exact hetzelfde, deze heeft echter toch een technieker aan huis gekregen waarna het probleem opgelost was. De oplossing was blijkbaar een nieuwe laadpas in combinatie met instellingen in het laadpunt. Dit werd gemeld aan EDI met de vraag om ook hier een technieker naar te laten kijken. Hierbij werd bevestigd dat de technische dienst contact zou opnemen maar helaas gebeurde dit niet. Na herhaaldelijke pogingen om het probleem opgelost te krijgen en het gebrek aan feedback zou ik graag asap een oplossing krijgen. Ik dien mijn wagen telkens aan een publiek laadpunt te gaan laden tegen een hogere kostprijs alsook kost dit mij tijd om telkens ergens anders te moeten gaan wachten. De geleverde klantenservice is beneden alle peil, zie alsook de Google-reviews en de reviews op trustpilot.