Terug

Precieze rol van T-A in al hun ‘aanhoudend aantrekkelijke’ campagnes ?

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Klachtenplatform

Klacht

L. S.

Naar: Testaankoop

29/09/2025

Geachte, Test Aankoop (van mijnenergiebesparingen@testaankoop.be : « geen reacties », naar contact@info.testaankoop.be : « we onderzoeken het vanaf nu verder ») en hun Partner Energy Protect (eigenlijk een Aannemer voor de verkoop & plaatsing van zowel vaste airco’s als zonnepanelen) hebben blijkbaar een verschillende mening over wie de aanmelding van zonnepanelen moe(s)t doen. Wat is de precieze rol van T-A in al hun ‘aanhoudend aantrekkelijke’ campagnes : - ‘betrouwbare partners’ (uit de buurt van betrokken T-A leden ?) vinden, met aanvaardbare Algemene Voorwaarden én ‘Beste Koop’ offerte(s) ? - al dan niet met (werf-/)dossier-opvolging, niet alleen vanwege hun Partner(s), maar vnl. vanwege hun T-A leden ? Gezien mijn twijfels hierover heb ik tijdens het volledig proces meerdere ‘real-time’ berichten naar zowel Energy Protect als naar T-A gestuurd … Als decennia lange lid van T-A heb ik geleerd géén blind vertrouwen in hun aanbevelingen meer te hebben … nu zeker na mijn recente en wrange ervaring met deze PV saga … Groeten,

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: L. S.

30/09/2025

Geachte, Het spijt ons te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met onze partner. Onze marketingafdeling selecteert bedrijven op basis van strikte criteria, zoals prijs en productkwaliteit, waardoor dit soort problemen zelden voorkomt. Onze excuses voor het ongemak. Uw feedback is doorgegeven aan ons marketingteam. We willen benadrukken dat Testaankoop altijd optreedt als organisatie die de belangen van consumenten beschermt, ongeacht het bedrijf, ook wanneer het samenwerkt met ons. We doen er alles aan om dit probleem op te lossen en betrouwbare partners aan te bieden met kwaliteitsvolle producten en goede service. We onderhandelen met onze partners over prijzen en voorwaarden om deze standaarden te garanderen. Onze dienstverlening is vrijblijvend: u kunt onze offertes altijd vergelijken met die van andere bedrijven, zodat u een weloverwogen keuze kunt maken. Onze excuses nogmaals. Uw feedback is door ons intern opgevolgd en besproken. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform