Beste,op 8 dec is er een technieker bij ons langs gekomen omtrent het niet correct werken van een (oudere) sectionaal poort. Technieker is de poort beginnen inlezen en zoals weergegeven in de factuur werkt dat, maar nadien gaat de poort steeds in fout en is dus onbruikbaar.Het betreft een oude poort en de technieker zijn eindconclusie was dat de module dient vervangen te worden. Ik heb dat op dat moment in twijfel getrokken, maar ik ben geen technieker dus....Feit is dat de poort steeds perfect heeft gewerkt alvorens we deze verplaatst hadden van een andere woning naar de onze...Ik heb dat ook zeer duidelijk meegegeven met de technieker, dat deze verplaatst is, en dat er mogelijk kabels en/of fotocellen verkeerdelijk aangesloten kunnen zijn. Dat was allemaal in orde volgens de technieker. Ik ben dan nadien zelf met mijn vader verder aan het denken gegaan en wonder boven wonder, we hebben de poort terug aan de praat gekregen zonder dat deze in fout gaat.De kabels van de impuls en de kabels van de fotocel waren verwisseld + zender/ontvanger van de fotocellen waren niet met elkaar verbonden.Niets noemenswaardig nadien gezien en al helemaal geen defecte module zoals aangegeven door de technieker. Om die reden heb ik de factuur nog niet betaald en heb ik nu een brief van een deurwaarder in de bus om binnen de 15 dagen te betalenIk ben daar helemaal niet mee akkoord. Ik heb dat zo ook aan de firma meegedeeld en ze waren bereid om de werkuren te halveren, maar ook dat vind ik onaanvaardbaar gezien hoe de technieker te werk is gegaan en vooral onbekwaam was de poort te herstellen zelfs nadat ik hem de nodige info had gegeven. Info waarmee de poort mogelijk wel hersteld had kunnen worden. In dit geval stuurt men een technieker die wat mij betreft geen kennis heeft, en vervolgens wel een factuur opstuurt voor een poort welke blijkbaar nog perfect in orde was.