Terug

pomp zou geen garantie meer op zijn

Opgelost Openbaar

grundfos

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: grundfos

05/02/2021

beste,ik kocht op 18/11/2020 een pomp aan van grundfos, type JP6 art nr 98071541 en deze werkt na een paar weken niet meer naar behoren.ze ratelt en slaat niet meer af op de gewenste druk, en gaat enkel nog in veiligheid.een reset is altijd nodig maar dit hoort zo uiteraard niet.volgens het fabricage nummer zou de pomp van 2018 zijn, en niet meer onder garantie.er wordt totaal geen rekening gehouden met de aankoopdatum.de groothandel ( Sanik NV) vult naar behoren de gevraagde lijst in en ze krijgen als antwoord, dat er 1: bestek kosten zijn,2 : reaparatiekosten,3 : totaal geen garantie.Sanik NV kan hier zelf niets aan doen als groothandel en hangt af van Grundfos.Grundfos houdt hier hun handen vanaf, en toch gaat het om garantie volgens de bepalingen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform