Beste, door het door EMMA (ongewenst) leveren van een (tijdig) geannuleerde bestelling ben ik reeds sinds november aan het wachten op de retour ophaling en terugbetaling van een (onuitgepakte) matras.U bent in al die tijd telefonisch NIET (NOOIT) BEREIKBAAR en sinds de retour aanvraag dring ik herhaaldelijk aan via het klantenservice email adres (dat absoluut geen ‘service’ biedt…) om de retour en restitutie geregeld te krijgen. Op 26/11 was het 4 weken geleden dat u de belofte deed dat het tot 2 weken kon duren om een ‘onverwacht probleem’ op te lossen en een nieuw (loze, zo blijkt opnieuw) belofte deed om ‘binnen 1-3 werkdagen’ het op te lossen. Vandaag, 8/1 krijg ik opnieuw het nietszeggend bericht dat er door ‘een onverwacht probleem’ binnen tot 2 weken durend een oplossing zou komen. Dit is onaanvaardbaar, uw communicatie is traag, niet geloofwaardig en herhaaldelijk beschamend ‘standaard’ hetzelfde.Ik wens dat het product asap 1) wordt terugbetaald 2) wordt opgehaald. Het ongenoegen, de frustratie wegens gebrek aan oplossing en respons, het gebrek aan respect, de niet bereikbaarheid zit me erg hoog…Maw u faalt ondertussen reeds 6 weken, en zal dat minstens - als ik het al mag geloven - nog doen tot 8 weken … om een onuitgepakt (onnodig geleverd) product terug op te halen en mij terug te betalen.Ik zou het ten zeerste appreciëren om dit nu onmiddellijk opgelost te zien.Tot slot, wij zijn wél tevreden over de boxspring die snel geleverd werd maar het is onbegrijpelijk u uw klantenservice probleem niet aanpakt!Hopend op een snelle (re)actie en vooral oplossing.