Terug

Poging tot retourneren Emma Original Hybrid V2 180x200

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. L.

Naar: EMMA Matelas

08/01/2024

Beste, door het door EMMA (ongewenst) leveren van een (tijdig) geannuleerde bestelling ben ik reeds sinds november aan het wachten op de retour ophaling en terugbetaling van een (onuitgepakte) matras.U bent in al die tijd telefonisch NIET (NOOIT) BEREIKBAAR en sinds de retour aanvraag dring ik herhaaldelijk aan via het klantenservice email adres (dat absoluut geen ‘service’ biedt…) om de retour en restitutie geregeld te krijgen. Op 26/11 was het 4 weken geleden dat u de belofte deed dat het tot 2 weken kon duren om een ‘onverwacht probleem’ op te lossen en een nieuw (loze, zo blijkt opnieuw) belofte deed om ‘binnen 1-3 werkdagen’ het op te lossen. Vandaag, 8/1 krijg ik opnieuw het nietszeggend bericht dat er door ‘een onverwacht probleem’ binnen tot 2 weken durend een oplossing zou komen. Dit is onaanvaardbaar, uw communicatie is traag, niet geloofwaardig en herhaaldelijk beschamend ‘standaard’ hetzelfde.Ik wens dat het product asap 1) wordt terugbetaald 2) wordt opgehaald. Het ongenoegen, de frustratie wegens gebrek aan oplossing en respons, het gebrek aan respect, de niet bereikbaarheid zit me erg hoog…Maw u faalt ondertussen reeds 6 weken, en zal dat minstens - als ik het al mag geloven - nog doen tot 8 weken … om een onuitgepakt (onnodig geleverd) product terug op te halen en mij terug te betalen.Ik zou het ten zeerste appreciëren om dit nu onmiddellijk opgelost te zien.Tot slot, wij zijn wél tevreden over de boxspring die snel geleverd werd maar het is onbegrijpelijk u uw klantenservice probleem niet aanpakt!Hopend op een snelle (re)actie en vooral oplossing.

Berichten (6)

EMMA Matelas

Naar: F. L.

23/01/2024

Hallo Frank, Jouw situatie is met oprechte aandacht ontvangen! Allereerst willen we onze oprechte waardering uitspreken voor jouw voorurende medewerking, zelfs te midden van de uiagende omstandigheden die ongetwijfeld een beroep deed op jouw geduld. We realiseren ons echter dat dit geduld zijn grenzen kent. We begrijpen volledig hoe frustrerend het kan zijn wanneer je alle juiste stappen hebt ondernomen, maar toch niet het gewenste resultaat hebt ontvangen. Specifiek betreft deze kwestie een Emma Diamond Degree Topper met als maat 180 x 200. Helaas hebben we vernomen dat de topper defect was, wat heeft geleid tot het indienen van een retouraanvraag. Ik heb de retourregistratie bekeken en zie terug dat de ophaling al heeft plaatsgevonden. De terugbetaling van EUR 356.58 is reeds ook al verwerkt. Zouden we jouw bevestiging kunnen krijgen of deze ongemakkelijke situatie nog steeds vooruurt? Zodra we jouw reactie ontvangen, zullen we direct stappen ondernemen om dit probleem op te lossen. Uiteraard staan we klaar om eventuele verdere vragen of opmerkingen van jou te ontvangen en te behandelen. We zien je reactie tegemoet! '‹ '‹ Groetjes, Jenna_   ?  s:www.emma-sleep.nl    â˜Ž  +31-208087300  ?  service@emma-sleep.nl   Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan '‹ Op Ma, 8 Jan om 6:18 AM , Klachtenbox schreef:

F. L.

Naar: EMMA Matelas

23/01/2024

Ronduit belachelijk!!! Het gaat helemaal niet om ‘een defecte topper’ (die topper werd nooit geleverd, maar op de dag van de levering door de koerier teruggestuurd en die werd inderdaad terugbetaald).Het gaat (voor de 100e keer) over de Emma Hybrid 180x200 matras die nu reeds 60 DAGEN niet werd opgehaald, niet werd terugbetaald, en waarover ik steeds weer dezelfde inhoudsloze standaard antwoorden krijg als: ik ben een fantastische klant, jullie plaatsen zich in mijn pyjama (niet voor mogelijk te houden!!!), jullie hebben zogezegd begrip, ik heb al 3 keer ‘binnen tot 2 weken’ wordt het opgelost gekregen enz enz … oeverloos gelul, loze beloftes, geen oplossing NA ONDERTUSSEN 60 DAGEN !!! Get you act together, betaal mij terug, haal die (onuitgepakte) matras terug!

EMMA Matelas

Naar: F. L.

25/01/2024

Hallo Frank, Bedankt voor de reactie! '‹Dank je wel voor je gedetailleerde bericht, en het spijt me ten zeerste te horen over de problemen die je hebt ondervonden met het retourneren van je product. Er is reeds eerder een interne aanvraag ingediend om jouw situatie af te handelen. Ik zal onmiddellijk contact opnemen en de huidige status van je zaak controleren. Ik vraag je vriendelijk om nog even geduld te hebben terwijl we dit voor je uitzoeken. Nogmaals excuses voor het ongemak en dank voor je begrip. Ik sta klaar om je verder te assisteren indien meerdere vragen. Een fijne dag verder! Groetjes, Jenna_ ? s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ? service@emma-sleep.nl Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Di, 23 Jan om 9:37 AM , Klachtenbox schreef:

F. L.

Naar: EMMA Matelas

01/02/2024

ON-GE-LO-FE-LIJK. En ronduit SCHANDALIG !Telkens wanneer je denkt ‘EMMA kan het nu echt niet meer erger maken’ gaan jullie er nóg eens over …9 Weken mijn retour aanvraag waagt u het om mij te vragen om ‘nog even geduld te hebben’…De TRIESTE REALITEIT is dat ik al 4 keer op rij geduldig 2 weken gewacht heb na een STEEDS DEZELFDE, ECHT NIET GELOOFWAARDIGE COMMUNICATIE dat ‘door een onverwacht probleem … excuses … het binnen een 2 tal weken wordt opgelost’. Je laatste vraag om nog even geduld te hebben, dateert van een week geleden, opnieuw zonder enig teken van leven…Mijn geduld is reeds weeeeeeeken geleden opgebruikt.Ik wens geen betekenisloze excuses, ik wens geen A4 pagina blabla, ik eis mijn geld terug, en het product opgehaald!

EMMA Matelas

Naar: F. L.

09/02/2024

GDPR: Yes Ticket Number: 12190074 Customer Inquiry: return and refund. Actions taken: First reply sentWill contact the customer about the case. Op Do, 1 Feb om 5:27 AM , Klachtenbox schreef:

EMMA Matelas

Naar: F. L.

09/02/2024

GDPR: Yes Ticket Number: 12190287 Customer Inquiry: Return Actions taken: First reply sentWill contact the customer about the case Op Do, 1 Feb om 5:04 AM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform