Terug

Poging tot herstelling van sectionale poort

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: ROMASS

20/12/2016

Door een probleem aan onze garagepoort contacteerden wij de firma Romass via internet.Zij maken reclame dat hun werkgebied rond Hasselt ligt en vanuit Dilsen opereren. Na de zo gezegde herstelling werd ons geboden om onmiddellijk via bankcontact te betalen. Wij werden plots geconfronteerd met een zeer hoge factuur (€ 615,85).Er werden ons voorrijkosten aangerekend vanuit Nederland!, bovendien vermelde de factuur materialen en herstellingen die wij niet gevraagd hebben. Ook werden er twee werkuren aangerekend, terwijl de hersteller slecht maximaal 1,5 uur aanwezig is geweest en tijdens deze tijd ook nog naar het toilet was geweest omdat hij zich zogezegd niet goed voelde en dronk hij nog een tas koffie.Mijn echtgenote was hierdoor zo verbouwereerd dat ze na enig aandringen van de hersteller toch maar betaald heeft.DOCH nadat de hersteller vertrokken was bleek dat de poort opnieuw van zelf open en dicht ging!Wij hebben die de dag na de herstelling gemeld aan Romass (via klacht op hun website). Wij kregen hier een kort mailtje terug dat zij niets meer voor ons konden doen.Aangezien de poort langs straatzijde ligt waren wij genoodzaakt om een andere technieker te laten komen. Wat blijkt nu dat aan de poort niet mis is maar dat het probleem bij de sturing ligt. Hier heeft Romass nog niet eens naar gekeken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform