Geachte mevrouw/heer,
Op 10/02/2025 heb ik een reis willen boeken via jullie website.
Eerst werd er door ons een hotel gekozen, daarna werd alles netjes ingevuld, zoals bv onze namen en geboortedata, kamerkeuze en data … de prijs werd door jullie systeem berekend en wanneer ik 5 min later wil boeken blijkt er “oeps” ergens een foutje te zijn en dat ze mij morgen zullen contacteren.
Daar wil ik echter niet op wachten en ik bel in.
Ik leg alles uit en plots wordt de lijn onderbroken.
Ik word echter niet terug opgebeld en besluit zelf terug te bellen
De juffrouw die ik aan de lijn krijg zegt mij dat niet alle gegevens zijn doorgekomen, blijkbaar enkel de namen van de kinderen. Maar dat is geen probleem hoor. Even onze namen terug doorgeven, gelijk klaar. Echter op het eind blijkt de prijs van 5882 naar 7577€ veranderd te zijn.
Fluctuerende prijzen zogenaamd? Juist op het moment dat ik wil boeken?
Hier zit een geurtje aan!
John Tys
John.Tys@telenet.be
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Kopie boeking