Terug

Planning vs uiteindelijke installatie

Opgelost Openbaar

Engelsramen

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: Engelsramen

20/11/2023

Op 5 juni hebben wij een aantal ramen en deur besteld om enkel glas te vervangen. Ondanks dat Engels een duurdere leverancier was, hebben wij voor hen gekozen. Goede referenties van familie en vrienden over hun betrouwbaarheid en kwaliteit. De installatiedatum was voor ons cruciaal en een voorwaarde om verder te gaan, gezien we graag voor de winter het nodige enkel glas wouden vervangen. Initieel stond de installatie gepland op dinsdag 13-06-2023 omstreeks 09:30. We werden verwittigd dat het bij nader inzicht november werd. Inpakt van de temperatuur buiten is nog gering, maar nietaltemin al een serieuze vertraging. Nu krijgen wij te horen dat het 2e of 3e week januari wordt. Dit is echter niet aanvaardbaar. Zeker niet omdat wij onze keuze gebaseerd hadden op hen, ondanks de duurdere prijs, omdat ze voor de winter dit konden verwezelijken. Vroegere installatie is niet mogelijk. Wij verwachten echter wel een compensatie vermits onze energiekosten hoger liggen omwille van het niet leveren van de ramen en deur.

Berichten (1)

Engelsramen

Naar: D. B.

29/11/2023

Beste,Jullie klacht in bijlage werd met de klant besproken en we zijn tot een consensus gekomen.vriendelijke groeten meilleures salutations kind regardsKizzy Van MeirvenneShopmanager* Vaste vertegenwoordiger KVM Contruct BVp:09 274 73 00m:0472 34 18 96a:Gentse Steenweg 136, 9160 Lokerenw:www.engelsramen.bew:www.engelsfenetres.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform