We kochten op 25 februari een zwembad met toebehoren levering en plaatsing inbegrepen. Tegen alle regels in wordt ons opgelegd om alles vooraf te betalen, anders wordt er niks geleverd. Het zwembad werd ons mondeling beloofd in april. Het materiaal werd zoals afgesproken in april geleverd, maar ik krijg op geen enkele mail antwoord wanneer het dan geplaatst wordt. Vandaag, maar liefst 4 maand later, is het nog steeds niet geïnstalleerd! Nadat de put werd gegraven (27 april), werd er niks meer gedaan voor 2 weken waardoor er verzakkingen en grondwater ontstonden (waar wij onmiddellijk voor gewaarschuwd hadden, maar dit zou niet gebeuren volgens hen). Ggilpro steekt zich constant weg achter het feit dat het steeds regent en ze daardoor niet kunnen werken. De mooie droge periodes waren blijkbaar enkel boven ons huis... De volgende beloofde afwerkdatum van 10 mei werd weer een flop. Op 11 mei (na alweer een factuur die eerst moest betaald worden) kwam eindelijk een firma in onderaanneming (wat wij zelfs niet wisten) de omranding plaatsen, maar weigerde om te chappen door het grondwater. Die firma beweert dat ze nog maar van de dag ervoor wisten dat ze moesten komen. Geen van beide neemt initiatief om iets aan het grondwater te doen en laat ons helemaal aan ons lot over. Er werd voorgesteld om een extra put te graven naast het zwembad om het water naar daar te leiden, maar uiteindelijk bleek dat we dit maar zelf moesten doen. Omdat we dit niet zagen zitten, zijn we dan maar zelf een pomp gaan kopen om het water dag en nacht weg te pompen. Uit pure frustratie en wanhoop dat er verder niks gebeurt en onze tuin al maanden een bouwwerf is, zijn we zelf maar begonnen met het zand terug aan te vullen rond het zwembad op aanraden van de onderaannemer. Ggilpro beloofde mij dat wanneer ik zou verwittigen dat het droog was, ze onmiddellijk iemand zou sturen om verder te werken zodat het zeker niet terug nat zou worden. Op 12 juni (na meer 2 weken prachtig weer), verwittig ik meneer J. van Ggilpro dat ze mogen komen chappen (ik verwittig ook de onderaannemers, maar die reageren niet). Na verschillende telefoons en berichten naar beide krijg ik de reactie dat de onderaannemers niet onmiddellijk kunnen komen chappen want dat er moet gepland worden met de plaatsers van de liner (ggilpro). Ik wijs hen op het feit dat een week later zwaar onweer voorspeld is, dus dat ze snel moeten zijn. Ik stel zelf voor om de bodem eerst te vullen met een laag beton (wat volgens een kennis moet mogelijk zijn met een beetje water in de put) en ze daarboven dan kunnen chappen. Volgens Ggilprois het nu plots geen probleem dat er een 10 tal cm water in staat om te chappen ?! Wat is dan al al die maanden het probleem geweest? We zijn ondertussen weer 2 weken later en ik heb nog steeds niks gehoord. Meneer J. is zoals steeds niet bereikbaar... nog steeds geen planning! Ondertussen is heel de put terug moerassig geworden en staan we weer bij af. Ik heb betaald voor levering en plaatsing all-in en verwacht dan ook dat dit binnen een redelijke termijn gedaan wordt. Ik koop geen zwembad in februari om het volgende winter te hebben...Ik hoop dat jullie de firma tot de orde kunnen roepen en dat we binnenkort toch kunnen genieten van ons zwembad waar we nu onze zuurverdiende centen aan uitgegeven hebben.Een zwembad zou ons tot rust brengen .... pff, veel slapeloze nachten ja