Terug

Plaatsing Zonnepanelen door Vannec

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: VANNEC

14/04/2023

Op 28 september 2022 heb ik een aannemingsovereenkomst afgesloten Met Vannec voor leveren, plaatsen, aansluiten en in werking stellen van 12 zonnepanelen.Er werd mondeling een uiterste uitvoeringstermijn overeengekomen van 31 december.(Een door een keuringsorganisme goedgekeurde installatie). Met de bedoeling om op tijd een premie van Fluvius te kunnen aanvragen van 1500 euro .Tijdens de ganse periode heb ik getracht VANNEC telefonisch te bereiken. Nooit werd door Vannec de telefoon opgenomen. Meestal kreeg men een bandje te horen dat Vannec niet bereikbaar waren.Ik heb verschillende e-mails verstuurd maar werd niet op gereageerd.Ik ben 5 x ter naar Vannec ter plaatse gegaan om een afspraak te maken.De werken zijn nu nog altijd niet uitgevoerd. Ik meen dat de redelijke uitvoeringstermijn ruim is overschreden te meer de materialen al meerdere keren beschikbaar waren. Daarnaast werden dezelfde werken wel al uitgevoerd bij mensen die maanden na ons hun bestelling hadden geplaatst. Ik heb ingebrekestelling gestuurd. Zie bijlage.Als ik nu alles over Vannec lees:https://www.homeproved.com/nl/vakman/vannec/beoordelingenEn ook in HLN wil ik graag mijn contract ontbinden met Vannec met terugbetaling voorschotten + misgelopen premie + geleden schade)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform