Ik probeer sedert oktober 2024 een afspraak te maken om een digitale meter te laten plaatsen (verplicht - weet u wel) maar dit blijkt een "mission impossible" . Ik werd voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd: bij tea sturen ze mij naar fluvius, bij fluvius sturen ze mij naar TEAplus. Na mijn mail kreeg ik uiteindelijk een reactie van fluvius waarin duidelijk stond dat ik tea moest contacteren. Tijdens meerdere telefoongesprekken kreeg ik van hen enkel te horen dat ze geen afspraak kunnen maken (?). Na de zoveelste telefoon zegt een dame mij dan dat ik niet keuzetoets "1" moet indrukken, maar toets "2" om een afspraak te maken. Terug geprobeerd (meer dan eens) daar hoor ik de melding: "De wachttijd loopt verder op, gelieve op een ander tijdstip terug te bellen" en de lijn wordt verbroken.
Ik moet toegeven dat ik de eerste afspraak voor plaatsing van digitale meter geweigerd heb, dit was voor mij veel te vroeg, maar als het verplicht wordt, dan moet het toch tot het laatste ogenblik mogelijk zijn een afspraak te maken. Niet bij tea blijkbaar.
Ik heb tot op heden dus geen afspraak. Hoe moet het nu verder?