Terug

Plaatsing chalet - schadevergoedingskosten aangerekend

Closed Openbaar

Chalet Center

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Chalet Center

24/09/2020

Beste,Ik bestelde een chalet Blokhut Biancasa Modern Calla 6300 x 3260 - 28 mm op 9 mei 2020. De planning van de plaatsing is op zijn minst gezegd chaotisch verlopen. De betonwerken zouden door Uw diensten worden uitgevoerd, maar omdat er niet aan de afspraken werd gehouden en de planning van de montage van de blokhut zelf in het gedrang kwam heb ik dit zelf laten uitvoeren. De afspraken voor plaatsing zijn meerdere malen niet nagekomen, waardoor ik en mijn partner meerdere verlofdagen hebben kwijtgespeeld. Alle betalingen zijn gebeurd. Alle afspraken langs onze kant zijn nagekomen. Er wordt ons nog een factuur gestuurd van 453, 75 € voor schadevergoeding, omdat de zaakvoerder beweerd dat ik en mijn partner de onderaannemer hebben teruggestuurd. Wat niet klopt met de werkelijkheid. De onderaanemer zelf beweert dat ze het werk niet konden aanvatten wegens ontbreken van materiaal en balken die waren gebarsten. Er was een nieuwe balk besteld die nooit is geleverd. Uiteindelijk is de kapotte balk gebruikt. Naar aanleiding van de laatste factuur heeft een hele resem aan e-mail verkeer plaatsgevonden. Er zijn ondertussen al 3 aanmaningen van genoemde factuur toegekomen. Ik weiger deze factuur te betalen.

Berichten (1)

Chalet Center

Naar: A. S.

25/09/2020

Geachte,We nemen persoonlijk contact op met mevrouw Stassen,Met vriendelijke groeten,Daan'‹InzéTech.SalesSupportManagerTel:+32(0)52339255Email:d.inze@chaletcenter.comTheinformationtransmitted,includingattachments,isintendedonlyfortheperson(s)orentitytowhichitisaddressed'‹andmaycontainconfidentialand/orprivilegedmaterial.Anyreview,retransmission,disseminationorotheruseof,ortakingof'‹anyactioninrelianceuponthisinformationbypersonsorentitiesotherthantheintendedrecipientisprohibited.'‹Ifyoureceivedthisinerror,pleasecontactthesenderanddestroyanycopiesofthisinformation.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform