Wij hebben op 4 april 2019 getekend voor de aankoop van een Bel-etagewoning (woning 6) binnen een project van 6 woningen die gebouwd werden door Renisol (De Koe BVBA) in de Warme Handstraat, 2280 Grobbendonk. In het lastenboek stond vermeld dat wij de deuren moesten kiezen bij D’Hondt. Daarom hebben wij op 21 februari 2020 een afspraak gemaakt in de showroom van Geel. Hier hebben wij een eerste keer een offerte laten opstellen voor 7 binnendeuren, 4 draaideuren en 3 schuifdeuren waarvan 1 tot aan het plafond. Op 12 maart 2020 is deze bon aangepast omdat 1 binnendeur van beneden een buitendeur werd. Hierdoor hebben wij een andere bestelbon gekregen waarbij 3 draaideuren en 3 schuifdeuren (waarvan 1 tot het plafond) besteld werden. De totale kostprijs van deze offerte bedroeg €2.630,61 (zie bijlage).De oplevering van onze woning was normaal bedoeld voor 1 juli 2020. Door de corona-crisis is dit jammer genoeg verlaat naar 17 september 2020, al was er van deuren nog geen sprake. Deze zouden geplaatst worden in week 43 (19-25 oktober 2020) dus eigelijk 16 weken na de bedoelde oplevering dit terwijl alles al wel betaald was.Op woensdag 14 oktober 2020 kregen we dan eindelijk telefoon dat vrijdag 16 oktober de deuren geplaatst werden.Op donderdag 15 oktober 2020 in de avond kwamen de installateurs de deuren al brengen en toen merkte we op dat er 7 deuren in onze garage stonden.Toen de installateurs vrijdag 16 oktober 2020 aankwamen vroegen we hoe het kwam dat er 1 deur te veel geleverd was. Deze vertelde ons dat er 2 deuren bij waren die niet voor ons bedoeld waren. Er bleven dus nog maar 5 deuren over terwijl we er 6 besteld en betaald hebben. Bij het nakijken van de documenten werd het alleen maar erger. Bij plaatsingsweek staat week 33 (2 maanden vroeger) en op het document van de opmeting staan maar 5 deuren. De grondplannen die bij de documenten zitten zijn van woning 4, er klopte dus niet veel van.Als we dan de bestelbon naast het document van de opmeting leggen blijkt dat er toch wat fouten inzitten:- op de bestelbon staan 3 vlakke schilderdeuren, op het document van opmeting 2- op de bestelbon staan 2 schuifdeuren met de afmetingen 95 x 218 en 1 schuifdeur met de afmeting 95 x 250 (voor tegen het plafond), op het document van opmeting 1 van 97 x 220 en 2 van 100 x 253,4De conclusie is dat van de 6 deuren die geplaatst moeten worden er maar 2 geplaatst konden worden (de draaideur van de kleine slaapkamers de schuifdeur van de badkamer°. De draaideur van de technische ruimte heeft de verkeerde draairichting, de draaideur van de wc is er niet en de schuifdeur van de berging aan de keuken is veel te groot. En de grote schuifdeur tot aan het plafond is te zwaar om aan het plafond te hangen. Het plafond is hier afgewerkt met gyproc aangezien het een puntdak betreft (dit zou de opmeter toch gezien moeten hebben zouden wij denken).Als we dan contact willen opnemen met jullie zitten we eerst al met het probleem dat de opmeter ziek is (daar kan niemand iets aan doen dus dat begrijpen we wel), de toonzaal waar we gekozen hebben is dicht tot 13u en de nummer die gebeld heeft om te zeggen dat ze kwamen plaatsen neemt na 3 keer niet op. Als we dan uiteindelijk toch iemand aan de lijn krijgen via de centrale nummer krijgen we de uitleg dat de bon aangepast is en dat de deur aan slaapkamer 3 weggevallen is, raar want we hebben maar 2 slaapkamers.Samengevat kunnen we dus wel zeggen dat we totaal niet tevreden zijn. Zowel de communicatie als de service stellen ons diep te leur.Wanneer we dan een antwoord krijgen van jullie zou de projectleider ''eerstdaags'' contact met ons opnemen. Na 1 week hebben we dan zelf maar eens gebeld met om te horen hoe het zat. Hij kon ten vroegste opnieuw langskomen op 5/11/2020.Tijdens deze afspraak is alles nog eens opnieuw nagekeken en zei die meneer “soms gebeuren er foutjes dat is de wet van Murphy, jullie hebben nu gewoon pech dat dit bij jullie is”. Hij zei ook nog “nu kan het rap gaan” sinds dien hebben wij niets meer van hem gehoord.Er zou ook nog een extra afrekening volgen omdat er zogezegd maar 5 deuren betaald waren en er toch 6 moeten zijn. Hierop hebben wij gezegd dat wij niks meer betalen, er is betaald voor 6 deuren zoals op de bestelbon dus verwachten wij ook 6 deuren.Over het feit dat er maar 5 deuren waren zei hij ook nog dat hij dacht dat de deur van de gang en de deur van de wc dezelfde schuifdeur moest zijn. Toen wij zeiden dat dit toch niet logisch is zei hij “ik stel mij geen vragen bij wat de klant wilt”, maar hij schrapt wel even een deur?!Als we dan vroegen of er iets van tegemoetkoming mogelijk is zou hij hier niets mee te maken hebben, zijn taak is er voor zorgen dat er zo snel mogelijk deuren zijn. Voor de financiële kant moeten we contact nemen met de verkoper. Maar elke keer ik belde naar de verkoper vertelde die mij dat hij hier niks mee te maken heeft, ik moest maar met de opmeter bellen.Ik heb zelf nog meerdere keren gebeld met de centrale nummer van D’Hondt maar ofwel is de persoon die mij kan verder helpen er niet, is die in vergadering of als ik hem dan toch aan de lijn krijg gaat hij het opzoeken en mij terugbellen. Wat dus tot op heden niet gebeurd. Na nog enkele telefoontjes eindelijk het nieuws gekregen dat onze deuren klaar zouden zijn en dat ze deze week (week 48) contact gaan opnemen om de plaatsing te bespreken. Dit is echter nog niet gebeurd.