Terug

Plaatsen van deuren, trapleuning en ijzeren deur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: D'Hondt Interieur

25/11/2023

Beste, Ik bestelde bij u 7 binnendeuren, 1 trapleuning en 1 ijzeren binnendeur.Op 3/10/2022 betaalde ik het eerste voorschotfactuur van 35%.Op 5/04/2023 kwam de opmeter langs.Op 25/04/2023 en 8/05/2023 betaalde ik het tweede voorschotfactuur van 55%.Men zei in de winkel dat de plaatsing een 10 tot 12 weken zou duren. Dat vonden wij oké.Intussen zijn we 7 maanden verder en is er nog niets geplaatst.Eerst was er beloofd een 10 tot 12 weken wachten dan ging de trapleuning sneller geplaatst worden dan zeiden ze dat de materialen niet werden geleverd de machine was stuk .... Wij hebben dus nog steeds niets! Ik heb al ruim 7 maanden 90% betaald! Kan dit zomaar?U kan beter eerlijk zijn met de klanten en verwittigen dat de levertermijn ontzettend lang is! Zo hebben de mensen zelf de keuze om lang te wachten of niet.Op deze manier laat u de klanten geen keuze !Na meerdere malen te telefoneren, mailen en langsgaan in de winkel te Leuven, staan we geen stap verder!Momenteel hebben wij geen deuren en zetten we de verwarming heel laag om geen warmte te verliezen.Wij hopen op een snelle oplossing, want dit vind ik niet aangenaam!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform