Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. L.

Naar: BNP Paribas Fortis

16/08/2022

beste, op 03/06/2022 was ik het slachtoffer van phishing. Ik had een mail van mypension gekregen (verwachtte ook een mail). Ik moest mij aanmelden en voor ik het goed en wel besefte, had ik een betaling uitgevoerd. Ik heb direct contact opgenomen met mijn bank (bnp parisbas fortis). daarna heb ik ook een afspraak gemaakt met de politie (08/06/2022) om een PV op te maken. de bank zou mij op de hoogte houden van wat er met mijn centen zou gebeuren. Tot op heden geen nieuws van de bank. ik weet dat ik in fout ben door de betaling uit te voeren, maar ik ben al klant bij de bank toen het nog Generale Bank was en ik heb direct (nog geen 10 minuten na mijn uitvoering) contact met de bank genomen om mijn kaart te blokkeren en een pv op te maken. de samenwerking met de bank en de politie laat te wensen over ten nadele van de klant. Graag zou ik toch willen weten wat het gevolg is van mijn klacht.

Berichten (1)

BNP Paribas Fortis

Naar: F. L.

06/09/2022

Geachte,BNP Paribas Fortis heeft uw klacht goed ontvangen.We stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen.Met vriendelijke groeten,KlachtenmanagementBNP Paribas Fortis ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform