Terug

Philips koffiemachine serie 800

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. G.

Naar: PHILIPS

21/12/2023

Beste, met Black Friday op 25 november 2023, heb ik in Carrefour een Philips koffiemachine serie 800 gekocht aan 279 euro (zie rekening in bijlage). De machine voldoet niet aan onze normen. De koffie heeft een plastick smaak en de wateropvangbak is na een paar tassen al vol met water. De machine maakt ook veel lawaai bij het opstarten en het maken van de koffie.Kan ik deze machine terugsturen, de verpakking heb ik al weggegooid ? Kunnen jullie dit compenseren ? Krijg ik mijn geld terug ?mvgTony Govaerts

Berichten (1)

T. G.

Naar: PHILIPS

29/12/2023

Beste,Tot op heden heb ik nog geen antwoord gekregen.Ik zou het op prijs stellen om, zo vlug mogelijk, een antwoord te mogen ontvangen.Dank bij voorbaatmet vriendelijke groeten,Tony Govaerts


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform