Terug

Peugeot PureTech

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

D. N.

Naar: Stellantis

27/08/2025

Omwille van problemen met mijn PureTech motor van mijn Peugeot 3008, heb ik een dossier ingevuld via de Stellantis Support website met oog op terugbetaling van bepaalde kosten hieraan verbonden. Stellantis heeft een voorstel gedaan en om het dossier af te ronden moet ik mijn bankgegevens invullen. Echter, steeds opnieuw krijg ik een foutmelding dat het IBAN nummer niet zou kloppen. Ik ben 100% zeker dat ik het juiste IBAN nummer ingeef. Daardoor blijft het dossier openstaan. Elk contact met Stellantis blijft onbeantwoord. Het is duidelijk dat er een probleem is met het Stellantis platform, aangezien er verschillende andere klachten zijn over dit probleem. Zie bv. https://www.test-achats.be/plainte/plaintes-publiques/pas-de-r-C3-A9ponse-de-stellantis-s/8253eacd171b73215c Alvast bedankt om hierin actie te ondernemen. Mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform