Dhr Pieters Roland en Olivier,Ik ben 40 jaar lid van uw fitnessclub Fitness Center Eeklo, 40 JAAR!Ik betaalde steeds stipt mijn lidgeld en dranken (in tegenstelling tot andere leden!), kledij, supplementen, legde alle gebruikte gewichten terug enz.Openlijke verwijten van Olivier aan mij (Benidorm Bastard, er komen daar nog oudere leden notabene) en ivm zwaar trainen (hetgeen vroeger wel normaal was) lagen aan de basis van zijn uitlatingen hoewel ik een supporter was op zijn wedstrijden.Maar hij excuseerde zich!Tot u er zich mee bemoeide (zoals met alles en iedereen) waardoor de zaken escaleerden en u regelmatig zelfs maanden nadien en ten onrechte verwijten naar mijn hoofd slingerde (hetgeen u echt verlaagt tot een ondermaats niveau en dit al bij talrijke -al of niet competitie- leden deed die hierdoor vertrokken/werden buitengestoken hoewel zij nog een abonnement hadden).GEVOLG is dat u weigert om het attest sportvoordeel CM 2019 in te vullen en terug te bezorgen en mij zelfs weigert een lidkaart van uw club te bezorgen tot op heden :-in januari 2019 werd u zoals jaarlijks een attest CM overhandigd, u weigerde dit vanaf nu in te vullen want de regels bij CM waren volgens u veranderd en dit kon pas ingevuld na verlenging van mijn jaarabonnement(noot : voor andere leden die hun abonnement verlengden in de tweede helft van het jaar vulde u dit in januari 2019 WEL reeds in zoals ook voor toevallige leden 1 maand hetgeen allen mij verontwaardigd vertelden)-op 2 mei 2019 stort ik het lidgeld ter verlenging 250€ jaarabonnement + 20€ inschrijving/verzekering (op rekeningnummer zoals ik al jaren deed) volgens de gekende tarieven en zoals nog steeds vermeld op uw website op 2.5.2019 (zelfs nog eind juli 2019-zie bijlagen). Thans is dit zeer recent verwijderd (met als reden naar andere leden toe dat 20€ verhoogd is naar 25€,waarom geen aanpassing dan op uw website?).Op een folder van de club, VANDAAG nog meegenomen op de fitness, is trouwens nog steeds 20€ inschr./verzekering vermeld!Volgens de juridische dienst van test-aankoop kan -bij een lopend contract- een wijziging tarieven slechts doorgang vinden vanaf de eerstvolgende vervaldag (in dit geval : mei 2020).Ik ontving na mijn verlenging vanaf mei 2019 nog steeds het attest niet terug (blijkbaar heeft u dit in de vuilbak gegooid).Eind augustus heb ik zelf het initiatief genomen en een nieuwe aanvraag achtergelaten tot op heden werd dit nog niet terugbezorgd niettegenstaande u mij DAGELIJKS ziet op de fitness (en dus : terug in de vuilbak gegooid? ONTOELAATBAAR, dit is een officieel document).U maakt hier bijgevolg een persoonlijke vete van tegen een al 40 jaar lid met als oorsprong de verwijten van uw zoon en -na zijn excuus- uw gefrustreerde verderzetting.Ieder lid heeft een eigen mening en doelstellingen, als uitbater hoort u dit te respecteren en te aanvaarden (training, kledij, competitie, al of niet gebruik van supplementen met vrije keuze waar men dit wil aankopen, meningen over andere sporten, actualiteit, politiek, ...maar u moeit zich steeds).Ik schrijf ook de christelijke mutualiteiten aan ivm deze onregelmatigheid en uw pertinente weigering. Het invullen van het attest sportvoordeel is maar een kleine moeite (1 minuut?). Vroeger werd dit attest trouwens door Myriam steeds onmiddellijk ingevuld en teruggegeven hetgeen u nu moet verderzetten met de nodige problemen maar enkel voor mij.De lidkaart : werd eind april 2019 door u ingehouden en ik vermoedde dat dit was ter vervanging door een nieuwe.U legt de leden (of vooral voor diegenen die niet of zeer laattijdig betalen) een regel op dat deze lidkaart bij het binnenkomen in een bakje dient gelegd voor uw controle. Sedert mei 2019 kan ik niet meer voldoen aan deze nieuwe (uw) verplichting want u reikt mij geen nieuwe lidkaart uit!Ik weet hierdoor ook niet of ik beroep kan doen op de gekoppelde verzekering mocht er iets voorvallen waarvan de gevolgen dan voor u zijn.Ik verzoek u eindelijk na 9 maanden het ingevulde attest sportvoordeel te bezorgen en de noodzakelijke lidkaart van uw club. Heeft u mijn attest(en) CM niet meer (hetgeen ik vermoed) kunt u het attest via deze link downloaden :https://www.cm.be/media/Aanvraag-terugbetaling-inschrijving-sportvereniging_tcm47-24959.pdfNa ruim 9 maanden koppigheid wordt het tijd dat u dit eindelijk oplost, talrijke leden en ex-leden zijn zeer verontwaardigd over uw houding/weigering en voornamelijk ten opzichte van een lid dat daar al zo lang traint (velen zijn door gelijkaardige opgesomde zaken al vertrokken naar een andere club).Uw houding is dan ook buiten alle proporties en niet in verhouding zoals het zou moeten zijn als uitbater/trainer :elk lid verdient respect en motivatie, onafhankelijk welke doelstelling zij hebben in uw club.Elke klant verdient respect - geen verwijten- en service.Deze klacht werd openbaar gepubliceerd via de klachten box van Test-Aankoop en wordt nu herhaald naar uw ander mailadres wegens geen reactie.Gewenste oplossing :Invullen attest sportvoordeel CM 2019 en verstrekken lidkaart/verzekering 2019