Terug

Parlofonie niet verbonden

Opgelost Openbaar

Henri Homes Blankenberge

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. C.

Naar: Henri Homes Blankenberge

25/01/2025

Beste, ik vraag interventie van test- aankoop. Zie bijgevoegde ingebrekestelling en mail.

Berichten (7)

Henri Homes Blankenberge

Naar: I. C.

01/02/2025

Beste Mevrouw Pakmans, Beste Jessica, Ik meld ontvangst van uw mail en kan niet akkoord gaan met uw voorstel . Daaromtrent volgende aandachtspunten U weet dat de individuele eigenaars niet hebben gecontracteerd met AB Systems. AB systems heeft gecontracteerd met de VME RoyalPhare. Henri Homes is de syndic en heeft de taak dit werk te laten uitvoeren en afwerken. Ik heb zeker een 10-tal mails verstuur naar uw organisatie , kreeg wel beloften maar geen gevolg. Ik zal U deze mails en communicatie volgende week allemaal opzoeken en doorsturen Ik kreeg een aangetekende brief voor betaling van achterstand van verschuldigde bedragen aan de VME Royal phare incluis een rappelkost van 250€. De achterstand betreft het 2° deel van de opvraging betalingen voor de parlofonie. Om dit dossier niet nodeloos ingewikkeld te maken zal ik volgende week betalen incluis de rappel kost. Ik vraag wel terugggave van de kost van 250€ en U mag dit melden aan de Alg Vergad. U zal mij dan ook wel toelaten het punt van de parlofonie ook aan te halen in een vraagstelling aan de AV (tenzij dit opgelost is) U zal dan ook wel kunnen vaststellen dat Immofisk een correcte betaler is Ik verzoek U dringend dan ook zelf met AB systems te contacteren en een voorstel van datum in te plannen om dit euvel ( dat nu reeds anderhalf jaar duurt) te laten herstellen. Voor BV Immofisk, Claeys Ivo Bestuurder GSM 0475/23 84 63

Henri Homes Blankenberge

Naar: I. C.

10/02/2025

Dag Mevrouw Pakmans, Beste Jessica, Zoals beloofd,een bloemlezing van mijn mails verstuurd voor de problemen rond de Parlofonie B4. U zal wel lezen en daaruit kunnen concluderen dat uw medewerkers hebben beloofd een oplossing aan te brengen en dit niet hebben waar gemaakt. Wij hebben steeds veel geduld getoond en veel vragen gesteld en nooit een oplossing gekregen. We wensen dan ook uw reactie te krijgen op dit probleem en hoe U het probleem gaat oplossen. Zonder verdere actiereactie van uw kant starten wij de nodige procedures op. In de bijlagen vindt u een deel van de e-mailing omtrent de feiten. Hieronder vindt u de link naar het TransferXL-bestand waarin u alle e-mails kunt terugvinden: s:www.transferxl.com/nl/download/08j7W90QBQs28Y Grt Voor Immofisk BV Claeys Ivo

Henri Homes Blankenberge

Naar: I. C.

10/02/2025

Beste heer Claeys, Beste Ivo, Ik zie dat u idd verschillende mails gestuurd heeft aan onze voormalige collega Patrick Dewaele. Hij heeft uw vraag ook steeds doorgestuurd naar de leverancier AB Systems. Wij hebben zelf vandaag nog eens met AB Systems gebeld en hij heeft beloofd u deze week op te bellen voor een afspraak. Nogmaals geef ik u aan dat uw parlofooninstallatie een privatief gegeven is en dient u zelf contact op te nemen AB Systems. Ik heb u in mijn vorige mail zijn gegevens doorgestuurd. Met vriendelijke groeten, Jessica Van: Ivo Claeys claeys.ivo@iclaeys.be Verzonden: maandag 10 februari 2025 10:28 Aan: Jessica Pakmans (Henri Homes) jessica@henrihomes.be CC: klachten@test-aankoop.be; Patrick Dewaele (Henri Homes) patrick@henrihomes.be; Наталия Молотко nmolotko@gmail.com Onderwerp: FW: Parlofonie niet verbonden - Royal Phare KLacht Test aankoop NR 11944636 Dag Mevrouw Pakmans, Beste Jessica, Zoals beloofd,een bloemlezing van mijn mails verstuurd voor de problemen rond de Parlofonie B4. U zal wel lezen en daaruit kunnen concluderen dat uw medewerkers hebben beloofd een oplossing aan te brengen en dit niet hebben waar gemaakt. Wij hebben steeds veel geduld getoond en veel vragen gesteld en nooit een oplossing gekregen. We wensen dan ook uw reactie te krijgen op dit probleem en hoe U het probleem gaat oplossen. Zonder verdere actiereactie van uw kant starten wij de nodige procedures op. In de bijlagen vindt u een deel van de e-mailing omtrent de feiten. Hieronder vindt u de link naar het TransferXL-bestand waarin u alle e-mails kunt terugvinden: s:www.transferxl.com/nl/download/08j7W90QBQs28Y Grt Voor Immofisk BV Claeys Ivo

Henri Homes Blankenberge

Naar: I. C.

11/02/2025

Dag Mevrouw Pakmans, Beste Jessica, Uw antwoord is goed ontvangen. Toch even duidelijk stellen dat dit geen privatieve aangelegenheid is. Test- aankoop zal U dat ook bevestigen. Best is dat AB Systems U ( en mij) een mail verstuurt met een vorrstel van 2 data waarom ze komen en ik zal zorgen dat er iemand is. Grt Claeys Ivo

Henri Homes Blankenberge

Naar: I. C.

11/02/2025

Beste Ivo, U heeft de parlofoon gekozen die in uw appartement hangt, niet de VME. De door u gekozen parlofoon werd u ook privatief aangerekend en werd niet betaald door de VME à privatief. Voor mij stopt deze discussie en zoals eerder gezegd gelieve met AB Systems contact op te nemen voor een afspraak. Met vriendelijke groeten, Jessica Van: Ivo Claeys claeys.ivo@iclaeys.be Verzonden: dinsdag 11 februari 2025 14:46 Aan: Jessica Pakmans (Henri Homes) jessica@henrihomes.be CC: klachten@test-aankoop.be; nmolotko@gmail.com Onderwerp: RE: Parlofonie niet verbonden - Royal Phare KLacht Test aankoop NR 11944636 Dag Mevrouw Pakmans, Beste Jessica, Uw antwoord is goed ontvangen. Toch even duidelijk stellen dat dit geen privatieve aangelegenheid is. Test- aankoop zal U dat ook bevestigen. Best is dat AB Systems U ( en mij) een mail verstuurt met een vorrstel van 2 data waarom ze komen en ik zal zorgen dat er iemand is. Grt Claeys Ivo

Henri Homes Blankenberge

Naar: I. C.

12/02/2025

Beste Jessica, Op welk nr GSM ka ik U bellen om deze case op te lossen en niet te laten escaleren ? U kan me bereiken op 0475-23.84.63 Grt Ivo Claeys

Henri Homes Blankenberge

Naar: I. C.

12/02/2025

Dag Jessica, Ik heb dan AB Systems opgebeld en kreeg Filip Vindevogel aan de lijn.(GSM 0473-47.11.42 We hebben afspraak op DI 25/2 rond 11h op de B4. Hopelijk is hij van zijn woord en wordt het probleem opgelost. Ik heb nu ook begrepen hoe hij functioneert. Grt Claeys Ivo


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform