Beste heer Claeys,
Beste Ivo,
Ik zie dat u idd verschillende mails gestuurd heeft aan onze voormalige collega Patrick Dewaele. Hij heeft uw vraag ook steeds doorgestuurd naar de leverancier AB Systems.
Wij hebben zelf vandaag nog eens met AB Systems gebeld en hij heeft beloofd u deze week op te bellen voor een afspraak.
Nogmaals geef ik u aan dat uw parlofooninstallatie een privatief gegeven is en dient u zelf contact op te nemen AB Systems. Ik heb u in mijn vorige mail zijn gegevens doorgestuurd.
Met vriendelijke groeten,
Jessica
Van: Ivo Claeys claeys.ivo@iclaeys.be
Verzonden: maandag 10 februari 2025 10:28
Aan: Jessica Pakmans (Henri Homes) jessica@henrihomes.be
CC: klachten@test-aankoop.be; Patrick Dewaele (Henri Homes) patrick@henrihomes.be; Наталия Молотко nmolotko@gmail.com
Onderwerp: FW: Parlofonie niet verbonden - Royal Phare KLacht Test aankoop NR 11944636
Dag Mevrouw Pakmans,
Beste Jessica,
Zoals beloofd,een bloemlezing van mijn mails verstuurd voor de problemen rond de Parlofonie B4.
U zal wel lezen en daaruit kunnen concluderen dat uw medewerkers hebben beloofd een oplossing aan te brengen en dit niet hebben waar gemaakt.
Wij hebben steeds veel geduld getoond en veel vragen gesteld en nooit een oplossing gekregen.
We wensen dan ook uw reactie te krijgen op dit probleem en hoe U het probleem gaat oplossen.
Zonder verdere actiereactie van uw kant starten wij de nodige procedures op.
In de bijlagen vindt u een deel van de e-mailing omtrent de feiten. Hieronder vindt u de link naar het TransferXL-bestand waarin u alle e-mails kunt terugvinden:
s:www.transferxl.com/nl/download/08j7W90QBQs28Y
Grt
Voor Immofisk BV
Claeys Ivo