Terug

Parket nieuwbouwwoning

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. A.

Naar: D'Hondt Interieur

07/11/2022

We bestelden vorig jaar september parket, deuren en trappen bij dhondt Interieur. Gezien het om een nieuwbouw gaat, worden de producten pas besteld en geproduceerd na opmeting. Deze opmeting was voorzien op 29 juni. Deze afspraak werd eenzijdig en zonder verwittigen geannuleerd door de aannemer. Nadat wij contact opnamen ver de status bleek dit niet uitgevoerd en werd ons een alternatief voorgesteld 6 weken later. Opmeting werd uitgevoerd op 17 augustus. Sindsdien wachten we op levering van alle producten met in bijzonder parket dat volgens de aannemer geen maatproduct was en dus veel eerder in bestelling had kunnen gaan. Contact met hen opnemen is quasi onmogelijk en ze geven nooit gerichte antwoorden.

Berichten (2)

D'Hondt Interieur

Naar: M. A.

09/11/2022

Beste,Het is inderdaad zo dat alle goederen pas in productie gaan na opmeting. Dat de eerste opmeting niet kon doorgaan was enerzijds dat de klant niet aanwezig was, daar hij op reis was en opmeter kon niet binnne. Anderzijds door de keuze trap en andere bestellingen was het aangewezen dat de klant terplaatse was bij opmeting daar teveel afspraken dienden gemaakt te worden.Opmeting is toen verschoven na ons bouwverlof daar agenda opmetingen vol zat voor bouwverlof.Alle producten zijn direct in productie gegaan na opmeting.De klant kan steeds zijn contactpersoon in de toonzaal bereiken en zijn planner. Deze volgen beiden het volledig dossier op.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst - D'Hondt nvCindyValepijn'‹Leenstraat29750KruisemT09/389.84.82M0478/27.97.62www.dhondtinterieur.be

M. A.

Naar: D'Hondt Interieur

09/11/2022

BesteHet klopt dat we niet aanwezig waren voor de eerste opmeting maar ik heb zwart op wit dat we niet aanwezig hoefden te zijn en dat overleg via telefoon of mail kon. We hadden dan ook voorzien dat de woning bereikbaar was die dag. Te meer omdat er ook andere werkzaamheden doorgingen. Als dat uiteindelijk de klant moet informeren naar het beloop van de geplande opmeting twee weken na de voorziene datum, bleek deze niet te zijn uitgevoerd. Dubbele fout van jullie organisatie. Enerzijds foute info aan de klant geven en anderzijds geen communicatie bij probleem. De bereikbaarheid van ons contactpersoon en planner is op zijn minst erbarmelijk te noemen. Ik begrijp dat ze niet op ons telefoontje zitten te wachten maar ik verwacht wel dat er teruggebeld wordt, als de persoon dit belooft. Niettegenstaande het feit dat alles onmiddellijk in productie is gegaan en er geen levertermijnen op het contract staan, zetten jullie de deur wel open tot excuses en uitvluchten allerlei om de levertijd te laten oplopen zolang als jullie dit wensen. 12 weken na opmeting is er een deel van het parket geleverd maar we betaalden wel voorschotten voor alle elementen ten belope van 80% van de prijs.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform