Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. W.

Naar: Ville de Bruxelles- Cellule Stationnement

11/09/2025

Beste, Ik kreeg een brief van 12/08/2025 voor een parkeerretributie; 700/1839/31848 van 29/07/2025. Omdat wij betaald hebben met 4711 en daarvan bewijzen hebben, hebben wij reeds een klacht per mail opgestuurd met de nodige bewijzen op 20/08. Gisteren 10/9 kregen we een mail ivm de „contestation“ , onze bewijsstukken stemt niet overeen met het parkeerrecht tijdens hun kontrole. De parkeerboete hebben we ondertussen betaald . 47 Euro Gisteren aan 4411 per mail gevraagd om ons betere bewijzen te bezorgen, maar zij zorgen alleen om het parkeren te faciliteren. Ondanks een foto van de sms aan 4411 met het begin/einde van het parkeren. Ondanks de factuur van proximus Ondanks de uitleg dat mijn echtgenoot betaalde met zijn gsm, voor het parkeren met mijn auto Hield men geen rekening daarmee. Wij vinden dit desalniettemin niet eerlijk, want moeten wij nu niet vrezen dat we telkens we daar zullen parkeren een gelijkaardige boete zullen oplopen. Mvg, Veerle Willemse


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform