---- Original Message ---- From klachtenbox@test-aankoop.be To klantenservice@bol.com Subject Klacht: Pakketje niet ontvangen (CPTBE00539774-66) Date Tue, 30 Oct 2018 08:47::19 GMT Klacht: Pakketje niet ontvangen (CPTBE00539774-66) U hebt een klacht ontvangen van glenn vervacke Beheerd via Over ons Pakketje niet ontvangen BOL.COM Naam van de klant glenn vervacke Referentie klant BOL.COM 4942547120 Adres klant Diepestraat 7 8570, ANZEGEM Beschrijving van de klacht Ik heb een iphone besteld bij bol.com. Deze is nooit toegekomen maar er staat wel op de track and trace geleverd. Zelf heb ik al verschillende keren bol.com gecontacteerd zij hebben een onderzoek gedaan. De bezorger van postnl zegt dat hij het afgegeven heeft. Ik heb nog altijd niets ontvangen ondertussen ben ik al naar de politie geweest. Ik heb zelf het document gekregen met de handtekening die zogenaamd gezet is maar dit is mijn handtekening niet eens. Gewenste oplossing Ik zou graag mijn geld teruggebben het gaat hier maar liefst over 690 euro. Betwist bedrag ¬ 690,00 Aankoopkanaal Online Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegd Opmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht . Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord . Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00539774-66 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop