Op 01/09 een pakket opgestuurd met verzekering tem 300€, op 05/09 pakket nog steeds niet geleverd, melding van gemaakt via hun site op 06/09.Als antwoord gekregen:Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht, helaas zijn er vertragingen bij alle pakketvervoerders. Door grote drukte duurt het langer dan normaal. Ik ga ervan uit dat de zending zo snel mogelijk geleverd word bij de ontvanger. Houd de track en trace pagina in de gatenMijn klant, en niet ik, krijgt dan een bericht op 6/09 dat het pakket beschadigd is en niet meer geleverd kan worden.op 07/09 terug klacht ingediend, antwoord :Beste glenn Dank voor je bericht, en vervelend dat het pakket beschadigd is geraakt. We kunnen een verzekeringsclaim opstarten wanneer duidelijk blijkt dat er schade is aan een product. Enkel wanneer je zending verstuurt is. Om een claim op te starten ontvang ik graag de volgende gegevens: - Inkoopfactuur/aankoopbewijs van het verzonden product - Verkoopfactuur van het verzonden product - Foto's van de buitenkant van het pakket, waar de pakketzegel zichtbaar is - Foto's van de binnenkant van het pakket, waaruit ook blijkt hoe het product verpakt is - Foto's van gehele, beschadigde product - Foto's van details van de schade - Beschrijving van de schade door ontvanger van het pakket Wij moeten een claim binnen 6 dagen na levering van het pakket indienen bij de vervoerder. Zou je zo vriendelijk willen zijn daarom z.s.m. de gevraagde informatie naar ons op te sturen? Na deze 6 dagen is het helaas niet meer mogelijk om de claim in behandeling te nemen. Alvast bedankt..! Team GoedkoopPakketZoals gevraagd aankoop- en verkoopfactuur doorgemaild.Natuurlijk geen foto's kunnen doorsturen wegens het ontbreken van het pakket maar daar houden ze blijkbaar geen rekening mee.Dus als ik een melding maak binnen de 5 dagen en ze geven als antwoord dat ik de track and trace in de gaten moet houden is dit volgens mij bewust hun verantwoordelijkheid ontlopen.En als laatste antwoord:Goedemiddag, Zoals eerder doorgegeven heeft u de melding niet op tijd doorgegeven dus kunnen wij u verder helaas niet helpen. 100 mails van u kant zullen helaas ook niet helpen dus ik hoop dat ik u nu voldoende heb geinformeerd. U hoeft geen mail ivm GPBE0045010923 te sturen want helaas zal u iedere keer hetzelfde antwoord krijgen. Fijne dag.Dat was een fijne samenwerking....