Terug

Pakket verkeerd gestuurd door UPS, toch betalen aan Kleertjes.com

Closed Openbaar

Kleertjes.com

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. O.

Naar: Kleertjes.com

02/08/2023

Beste, ik heb een pakket retour gestuurd naar het correcte adres van Kleertjes.com via UPS, UPS heeft een fout gemaakt, het pakket is in Duitsland beland i.p.v. bij kleertjes.com. Ik heb met UPS gebeld, UPS bevestigt dit, maar de oorspronkelijke afzender, kleertjes.com dus, moet zelf initiatief nemen om het pakket alsnog naar hen te laten versturen, zij doen dit niet, want ze zeggen dat ik dat moet doen. UPS zegt dat ik dat niet kan, dat enkel kleertjes.com dit kan omdat zij een contract met hen hebben. Het gaat over een groot bedrag en kleertjes.com doet totaal geen moeite om hier een gepaste oplossing voor te vinden. Totaal geen medewerking bij kleertjes.com. Ik ben al jaren trouwe klant bij hen, ik bestel regelmatig voor aanzienlijke bedragen, nu is er een probleem bij een retour, een probleem dat ik zelf niet gecreëerd heb, maar moet er wel voor opdraaien.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform