Terug

Pakket retour, geld niet terug

Closed Openbaar

Leto Hairstyling

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

. V.

Naar: Leto Hairstyling

18/02/2025

Als ik kon gaf in negatieve sterren. Bestelling gedaan van 23u pakket pas een week later vanuit China verzonden. Retour gestuurd naar hun adres dat hun amper bereikbare Chiara van Leto me heeft doorgegeven. Dat pakket hebben ze niet aangenomen, dus onderweg naar postpunt. Weigert “Chiara” dat te gaan halen. Ondertussen ben ik 150€ armer, heeft mijn moeder Chinese dropship rommel die ze niet wilt, en nu ergens in een postpunt ligt te wachten en “Chiara” beantwoord aan de tijdstippen de mails vanuit een of andere tropische bestemming. Lang verhaal kort Tis bril Tis dropshipping En de klantendienst is alles behalve klantvriendelijk Update: Leto weigert in het postpunt te gaan kijken of mijn toestel er nog ligt. Ikzelf woon in het buitenland dus kan niet gaan kijken. Zelfs PostNL valt uit hun stoel van deze manier van werken. Ik gaf de dag van verzending de klantendienst van leto de track&trace. Gaf zelf aan de dag dat het naar het afhaalpunt ging dat ze het pakket geweigerd hebben. Maar neen hoor ze hebben het niet ontvangen! Grootste oplichterij die ik ooit al heb meegemaakt. Ik diende alvast een case in bij Testaankoop België en de consumenten bond in NL!

Bemiddeling door Testaankoop 14 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform