Terug

Pakket nooit geleverd - geen reactie van klantendienst

Opgelost Openbaar

Groupe Courir

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Groupe Courir

07/12/2022

Hallo, ik bestelde een paar Timberland schoenen op 18/11/2022. Op 21/11/2022 kreeg ik een mail dat mijn order klaar stond voor verzending. Nog steeds is het pakket niet geleverd.Ik nam contact op via het contactformulier op hun website, waarop ik een standaard antwoord kreeg, dat het pakket wachtte op ophaling in hun magazijn.We waren toen al 01/12/2022, ruim nadat het pakket zogezegd al vertrokken was.Sinds 01/12/2022 heb ik 6 x contact opgenomen, maar ik krijg geen enkele reactie meer.Wanneer ik de Facebookpagina’s van Courir bekijk, merk ik op dat ik niet de enige gedupeerde ben. Mensen klagen over de slechte service, pakketten niet geleverd en uiteindelijk ook hun geld kwijt.Ik weiger om een bedrijf op deze manier geld aan mij te laten verdienen.Ik betaalde 72 euro, die ik momenteel gewoon kwijt ben.Kunnen jullie tussenbeide komen aub?Mvg,Marlies


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform