Terug

Pakket niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. P.

Naar: Volenza

18/01/2023

Wij hebben bij Volenza iets besteld maar nooit ontvangen. Volgens email van Volenza moeten we zelf klacht indienen bij Bpost maar Bpost zegt dat je als ontvanger geen klacht kan indienen. Als ik op internet probeer op de site van Volenza te geraken krijg ik de melding dat de site niet bereikbaar is. alle emails die ik naar support@volenza.com verstuur komen ook terug met de melding dat het emailadres niet(meer) bestaat.Kunnen jullie hier iets mee ?Gr.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform