Beste, Ik bestelde UGG schoenen voor een bedrag van +-170 euro bij de website www.courir.com we hebben alle gegevens goed ingevuld bij de website ( adres, huisnummer, appartement nummer zelf 2 de verdiep bij genoteerd). Vorige week woensdag kregen we een mail van DPD dat het pakket niet geleverd kon worden omdat er geen nummer bij het adres stond.. wij naar dpd gebeld hebben ze dit vorige week vrijdag aangepast ( juiste adres met nummer en postbus) Gisteren kregen we een mail dat het pakket die dag geleverd ging worden tussen +- 10u20 en 11u20. Wij waren werken dus konden het pakket niet aannemen. We kregen een mail van courir zelf en dpd dat het pakket afgeleverd was. Achteraf kom ik thuis en staat het pakket niet aan de voordeur, zo ook bij alle buren gaan aanbellen niemand had een pakket gezien of iemand van dpd. Wij enkele keren na dpd gebeld ( heel onbeleefd op 1 iemand na) en bij die winkel klantendienst nummer nam niemand op. Zo hebben we de winkels liggen opbellen. 1 iemand was beleefd en ging de vraag doorsturen na de ‘ grote’ baas. Gingen snel antwoord krijgen. Nog steeds niets ontvangen. Dpd en courir sturen ons van het kastje naar de muur. Ook zegt dpd “ ja de koeriers hebben het druk en staan onder druk door de vele pakketten dus ze kunnen het niet goed afleveren altijd en zetten het maar ergens neer, hierop zei ik ze kunnen het dus bewijzen van spreken gewoon in de rivier gooien en doen alsof het thuis afgeleverd is. Antwoord hierop was ja, dit kan “.Hier hebben we dus niets aan. Ze kunnen hier beiden niets aan doen en geven elkaar de schuld en zeggen dat we dpd moeten bellen en dpd zegt dat we courir moeten bellen. Onbegonnen werk. Want ze zijn zeer onbeleefd en werken niet mee. We hebben de UGG op 1 dec besteld en zijn nog steeds niet aangekomen. Nu is het pakket zoek terwijl er op de dpd site staat het wel afgeleverd is + een kribbel ( dat niet van ons is) Tijdens het bekijken van onze mail zagen we dat ze alweer het nummer en post nummer niet aangepast hadden( zoals we doorgegeven hebben vrijdag aan dpd). Zo staat er ons appartement nummer niet bij terwijl we hiervoor gebeld hadden.. courir zelf antwoord ook niet op mails wat wij sturen.. wat kunnen wij doen?