Terug

Pakket nederlands webshop retourneren naar China op eigen kosten.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Pandadesigns

10/05/2020

Beste, ik bestelde als verjaardagscadeau voor mijn vriendin een kledingstuk via https://pandadesigns.nlNa enkele weken wachten kwam het pakketje toe, opgefrommeld en bij elkaar geperst in een mini plastic zakje. Na het kledingstuk te strijken kon ik het cadeautje afgeven. Ondanks de kwaliteit heel slecht was, was het te klein dus besloot ik retour aan te vragen.Dit kreeg ik als antwoord: Hallo,om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u contact met ons opnemen (- e-mail: support@pandadesigns.nl).) door middel van een duidelijke verklaring (bijv. een brief of e-mail per post) van uw besluit om dit contract op te zeggen. De herroeping is dan compleet als we de fysieke goederen hebben ontvangen. De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor rekening van de koper.Stuur de retourzending naar het volgende adres:Ontvanger: Tu HongmingTelefoonnummer: +8617757757961271Adres: F2, gebouw 8, nr. 89, Siyuan Road, Yidong Industrial Zone, Niansanli Street, Yiwu, Jinhua, Zhejiang Province 322000, China.Daarnaast dient u na verzending van de goederen het formulier onder de volgende link in te vullen.Link: https://pandadesigns.nl/teruggaveHiermee kondigt u de retourzending vooraf aan en kan de ontvangen goederen zonder dubbelzinnigheden worden toegewezen aan de juiste bestelling. Dit is de enige manier om een snelle terugbetaling te garanderen. Na ontvangst van de retourzending worden wij op de hoogte gesteld van de ontvangst en kunnen wij de terugbetaling uitvoeren.Om de goederen te retourneren, gelieve alleen gebruik te maken van een verzendmethode met trackingnummer, zodat wij uw retourzending kunnen toewijzen.Gelieve ook het herroepingsformulier bij het retourpakket te voegen voor een duidelijke opdracht.Dank u welVerder is op de site onder algemene voorwaarden, of over herroepingsrecht nergens te vinden dat het pakket naar China dient teruggestuurd te worden. Er is enkel te lezen dat de kosten zelf betaald moeten worden. Aangezien het kledingsstuk gratis verzending was, vermoedde ik dat het retourneren ook binnen de EU zou gebeuren.Verder zijn er geen contactgegevens te vinden van het bedrijf buiten dat ene emailadres.Het opsturen naar China kost meer dan de helft van het kledingstuk en daarbij de kans dat ik het nooit terugzie en geen geld zal terugkrijgen is groot... Hierdoor wacht ik nog even om het op te sturen na raad van jullie.Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform